sâmbătă, 2 mai 2009

S-A LANSAT ADEVĂRATUL IMN TURISTIC AL ROMÂNIEI

4 comentarii:

Anonim spunea...

:)))...foarte tare

Dili spunea...

Hihi, ti-am luat-o-nainte acum vreo trei zile, il stiu, e mai dansant macar :P; cand am citit titlul postului asa mi-a mijit o raza de speranta ca imnul lansat aseara e altul decat The lalaiala... vezi cum ne induci tu in oroare...

Stelian Muscalu spunea...

dili desi e trist... asta arata mult mai bine realitatile turistice ale Romaniei:-))

nina spunea...

Ce panarama! Mie nu-mi place. Nu-mi place nici celalalt al ministerului cu oile lui iOn al meu in 5-6 imagini. Or fi mioarele idilice dar parca te injosesti chemand turistii la tine in tara sa le arati oile. S-au terminat toate frumusetile din Romania si au ramas doar oi, cizme de cauciuc si tractoare? Jenant! De melodie nii nu vreau sa aduc vorba. Iar parodia asta, ca altfel nu pot sa-i spun, le-a adunat iarasi, numai pe alea rele. Daca noi nu mai avem nici o speranta pentru tara asta, atunci chiar ca nu mai trebuie sa asteptam nimic.