vineri, 12 iunie 2009

COINCIDENŢE LA 6 din 49

Cum de au câştigat premiul cel mare de la Loto doi gălăţeni, la aceeaşi agenţie, la un interval de şapte luni? De ce oamenii care poartă uniformă iau mereu premii la Loto 6 din 49? Care e explicaţia faptului că superpotul de la Loto, care a fost vânat de jucători aproape şase luni, a fost câştigat, chiar în ziua alegerilor europarlamentare? Răspunsul este unul, la toate întrebările: “O simplă coincidenţă!”.... scrie un tabloid.

iata aşadar cateva întrebări pertinente... raspunsurile probabil nu le vom afla niciodata. Ar mai fi ceva de adăugat... eu nu cred in coincidenţe :-)

6 comentarii:

Darael spunea...

Nici eu. De aceea castig 5 lei saptamanal de la loteria romana. Cum ? Nejucand !

Stelian Muscalu spunea...

dara - mishto logica

Little Miss Sunset spunea...

deci ultimi 2 castigatori vor fi injurati de toti disponibilizatii de la mittal steel, ca din cauza lor nu mai poate fi declarat galatiul zona defavorizata.

Stelian Muscalu spunea...

LMS - asta da abordare :-)))

good girl spunea...

Care n-am avut noroc!!!! Nu ca as fi jucat, dar ma gandeam...
Si off topic:
1. Felicitari pentru premiu.
2. Poate ne onorezi si matale cu prezenta miercuri, noi ne-am bucura.

Stelian Muscalu spunea...

GG - multumesc. si eu m-as bucura enorm sa reusesc sa ajung. mi-ar placea sa ne cunoastem si la un pahar de vin nu numai la o tastatura :-). promit ca intr-una din aste zile de miercuri ce urmeaza am sa ajung si eu :-)