luni, 1 iunie 2009

DE LA EBA ADUNATE

"Am aratat ca am ceva de zis, ca stiu sa-mi sustin proiectele si ca sunt o persoana coerenta", a declarat Elena Basescu duminica, la Iasi. Prezenta in parcul Copou, la Teiul lui Mihai Eminescu, candidata independenta la Parlamentul European a fost intrebata de un jurnalist in ce an s-a nascut poetul. "Eu nu am venit la o lectie de istorie sau la o emisiune-concurs"

eu sunt convins ca stia in ce an s-a nascut poetul... dar nu a vrut sa braveze :-))))). ce glume am si eu in program :-))))



7 comentarii:

nina spunea...

Hihihih, pana si Iulia si Sonia stiu asta,15 ianuarie 1850, normal ca stia si EBA. :D
Bine Fetele mele stiu si unde s-a nascut si cateva poezii de Eminescu, deci nu se compara cu domnisoara Base, sa avem pardon.

Dili spunea...

la teeeeei? ... ar fi fost culmea ca interviul sa fi avut loc fix in fata teiului, unde pe placuta sunt niste cifre CLAR lamuritoare :-))))

Stelian Muscalu spunea...

dili- chiar daca ar fi avut loc interviul la tei... nu era suficient... ca pentru un raspuns corect ar fi trebuit ca EBA noastra sa stie sa citeasca

Anonim spunea...

Dra EBA va plac carnea?

Georgi spunea...

Doamne, cum o rabda pamantu si poporu'?

Stelian Muscalu spunea...

georgi - de pamant nu stiu, poporu'... e prost

Anonimul rushinat de atituda spunea...

Nu iau apararea nimanui,cu atat mai putin urmasei lui Nicusor Ceausescu;poa' sa-mi citeze cineva din memorie cand s-a nascut Caragiale sau cand a urcat pe tron Stefan cel Mare si Sfant?Ca si ei au fost"cei mai"in cultura si istoria acestui popor nu doar Elena Ceausescu si Elena Udrea