vineri, 26 iunie 2009

A murit o legendă, a murit Michel Jackson



Regele muzicii pop Michael Jackson, care a cunoscut consacrarea inca din copilarie si a marcat pentru zeci de ani lumea dansului cu ritmul sau exuberant, a murit joi, la varsta de 50 de ani, dupa ce a suferit un stop cardiac, a anuntat Los Angeles Times.

Michael Jackson este unul dintre artistii cu cele mai mari vanzari de albume din toate timpurile. Dupa 1990 cariera sa a fost, insa, afectata de scandaluri. In 2005, a fost achitat dupa ce fusese acuzat de pedofilie.

Michael Joseph Jackson s-a nascut in 29 august 1958. Numit si Regele Muzicii Pop, a fost al saptelea membru al familiei Jackson. A debutat in cariera muzicala de la varsta de 11 ani ca membru al formatiei The Jackson 5 si a inceput cariera solo in 1971 in timp ce era inca un membru al grupului. Cinci dintre albumele sale solo au devenit cele mai bine vandute albume din intreaga lume : Off the Wall (1979), Thriller (1982), Bad (1987), Dangerous (1991 ) si History (1995).



Unul din putinii artisti introdusi in Rock and Roll Hall of Fame de doua ori, a inclus mai multe realizari Guinness World Records inclusiv una pentru Thriller cel mai bine vandut album din lume, 13 Premii Grammy, 13 single numarul unu in cariera sa solo mai mult decat orice alt artist de sex masculin in Hot 100 ERA si vanzarea de peste 750 milioane de unitati in intreaga lume.

Jackson s-a confruntat cu probleme financiare în ultimii ani, fiind aproape de a-şi vinde celebra fermă Neverland la licitaţie, în mai 2008. Jackson nu a mai lansat nicio piesă nouă din 2001.

10 comentarii:

Anonim spunea...

O pierdere mare a muzicii pop. Anii '80 au fost ai lui, cu adevarat.
A mai cazut o STEA!

Stelian Muscalu spunea...

Eu unul am ramas fara cuvinte. nu am fost un fan... dar este imposibil sa nu recunoastem ca MJ a facut istorie

Anonim spunea...

Daca in anii 80 erai adolescent cu siguranta erai fan...Odihneasca-se in pace.

Dili spunea...

Nici eu nu am fost fan al lui (cum era colega mea de banca) dar unele melodii sunt divine. Si imaginea lui este ceva unic, iar cand canta din toata inima se simtea... azi noapte cand am citit ma gandeam cand e 1 aprilie... m-am cutremurat. Nu suntem nemuritori, insa cand lasi in urma ce a lasat el - e mai greu...

Anonim spunea...

Credeam ca face misto Dobrovolschi cand l-am auzit dimineata.
Ffff trist!

Doar Libertate spunea...

Dumnezeu să-lk ierte. pacat, o pierdere chiar mare

Stelian Muscalu spunea...

dili - Earth Song este senzationala

joker - nici mie nu-mi venea a crede

yoda- o mare pierdere

Little Miss Sunset spunea...

legenda traieste, a disparut doar omul.
nu am fost fan, dar trebuie sa recunosc meritele muzicale.

Stelian Muscalu spunea...

LMS - exact asta simt si eu. nu am fost un admirator... insa trebuie sa recunosc ca omul asta a facut istorie

Georgi spunea...

nici eu nu am fost o fana, dar ca artist a fost un fenomen, de fapt ESTE!! exact asta e tot chichirezul! A devenit nemuritor! ca artist ESTE, pt totdeauna, ca om, a fost...si a fost naspa!