duminică, 14 iunie 2009

PRIMA CASĂ - PRIMUL PROGRAM ELECTORAL

... pentru alegerile prezidenţiale.
Guvernul condus de premierul Emil Boc se reuneste duminica in sedinta extraordinara pentru a adopta normele de aplicare ale programului Prima Casa. La reuniunea de la Palatul Victoria participa si presedintele Traian Basescu.

este totul atât de evident... inclusiv participarea marinarului mi se pare de o nesimţire fără limite. Si probabil ca programul asta va functiona... si chiar bine, pana la alegerile prezidentiale... dupa care evident se va renunta la el. Cum e sa-ti faci campanie pe bani publici... e bine va spun eu. Culmea este ca toate televiziunile transmit aceasta sedinta in direct...

6 comentarii:

Darael spunea...

Daca socotesti pe date reale, o sa ai o surpriza: cu acest minunat proiect in fiecare judet se pot ridica DOAR 40-50 de apartamente. Exagerat de mult, nu-i asa ?

Iar cu tembeliziunile, ma mir ca nu ai inteles inca - TOTI sunt cu puterea. TOTI. Chiar si antenele; sunt acea 'opozitie' controlata de care vorbesc toate manualele de manipulare sociala.

Dar cati vad aceste lucruri ?

Stelian Muscalu spunea...

Eu sincer nu cred ca Antenele sunt cu puterea. Refuz... si nu datorita oamenilor profi care lucreaza sau mai stiu eu carui argument de ordin moral... ci cred ca DV are un orgoliu suficient de mare ca atunci cand este jignit sa refuze o colaborare cu cel care l-a jignit... asa-mi place sa cred

Anonim spunea...

macar exista o parte buna , de care ar trebui sa profite cat pot oamenii

Stelian Muscalu spunea...

joker - chiar si inb conditiile astea am mari rezerve. am primit veste incantat de idee... insa am realizat ca e vorba doar de propaganda de prost gust... si atat

Anonim spunea...

n-o sa fie nimik

Little Miss Sunset spunea...

hai ca ma bulvesrasei cu premierul boc .... chiar credeam ca a devenit premier si eu nu am aflat.
m-am lamurit cand am citit tot :)