joi, 11 iunie 2009

Răcoriţi-va un pic

7 comentarii:

Anonim spunea...

frate iti trebuie facultate pt asa ceva

Dili spunea...

Vai, eu cred ca-l apucam de incheietura mainii sa mi-o dea odata asa la ce pofta mi-a facut.

Anonim spunea...

omul asta isi cunoaste meseria...

Darael spunea...

Imi aduce aminte de moaca acra a vanzatoarelor de la noi care iti fac un favor daca iti aduc inghetata netopita.

Toata stima pentru vanzatorul din clip.

Gand_licitat spunea...

ah, ca mi-a lasat gura apa....
:)

Little Miss Sunset spunea...

un fel de alba-neagra cu inghetata, doar ca la final nu iei bataie :)))

Stelian Muscalu spunea...

joker - super tare

dili - si eu gandeam la fel, vai si amar daca aveai pofta de inghetata

april - chiar foarte bine

dara - sa fim seriosi

joujou - ca bine zici

lms - la final cred ca inghetata este muuult mai gustoasa