marți, 16 iunie 2009

RADU MORARU - SLUGĂRNICIA NAŞULUI


...mă uit acum laB1 tv, la nasu', şi nu pot să nu mă întreb cât de mult se pot prostitua unii oameni? raspununsul: nelimitat. Exemplu: Radu Moraru. Este exemplu viu de, nici măcar ziarist nu-i pot spune, executant. Radu Moraru a devenit un fel de slugă a Cotrocenilor. Un spălător de cadavre. Radu Moraru este cel care a încercat şi a reuşit să o promoveze pe EBA în timpul campaniei. Întrebări uluitor de penibile - asta a fost reţeta succesului. Apoi a urmat Boc... cu mingii la fileu. Şi în cele din urma marinaru care-l foloseşte pe radu moraru pe post de hârtie igenică. Si ca totul sa fie complet, servilismul să fie apoteotic şi slugărnicia ridicată la cote inimaginabile lab1tv afiseaza un mesaj pe ecran prin care, chipurile, românii îl vor în proporţie de 89% pe TB preşedinte cu un nou mandat. Oare unii oameni chiar nu mai au niciun pic de jenă, de bun simt, doar un strop cer nu mai mult. Concluzia este foarte clară - Radu Moraru a ajuns cârpa PD-L-ului.

11 comentarii:

Anonim spunea...

Pai cum sa ia si el creditul ala de 2 mil de euro daca nu prin obedienta

Ioana Gînju spunea...

..el are de ceva timp o imagine proasta. Stie asta. Si nu face nimic , din contra. Am mai scris acest lucru, pentru jurnalisti ( si nu numai)este important brandul personal, deloc de neglijat!

Stelian Muscalu spunea...

joker - nu stiu daca ai apucat sa vezi emisiunea... dar a fost pusr si simplu jenanta

ioana - stau si ma intreb de ce nu face nimic... probabil ca avantajele financiare ale acestor interviuri sunt substantiale

Little Miss Sunset spunea...

steliane...si ce ai facut tu cu eba cum se cheama?
ce nu ai facut cu vanghelie de garanta pentru severin cum se cheama?
nu tin partea nimanui, dar cred ca ar trebui fiecare sa se uite intai la el si apoi la altul, no offense.

Stelian Muscalu spunea...

LMS - cu EBA? stai ca nu inteleg... doar nu se cheama slugarnicie fata de familia Basescu. Nu am lins pe nimeni in fund pentru bani sau imagine si nici nu am s-o fac... sincer nu inteleg ce vrei sa spui, nu inteleg paralela intre un, sa-i spunem jurnalist, libidinos care a renuntat la coloana vertebrala si unul care ataca vehement prostia . Iar de Vanghelie nu pot sa-ti spun decat sa te uiti vreo 2 posturi mai jos

Little Miss Sunset spunea...

steliane, nu incerc sa ma cert cu tine, este parerea ta si o respect.
cand spuneam de eba nu ma refeream ca ai pupat ci ca ai dat...iar in campania tocmai incheiata nu prea l-am vazut pe almanahe pe la tine ...si nici pe geoana...si nici pe altii colegi cu ei.
cred ca piata din romania poate sa-l inghita si pe moraru cum il inghite si pe ciutacu...si pe huidu ca si pe badea... dar sa aruncati unii in altii cu astfel de cuvinte ....un pic cam prea mult

Stelian Muscalu spunea...

LMS - dar nici eu nu incerc sa ma cert cu tine... si in general cu nimeni. Dar pur si simplu diferenta, din punctul meu de vedere, este uriasa. In primul rand eu imi exprim parerile pe blog si nu in fata, sau spatele micului ecran...depin de din ce unghi privesti. Blogul este o chestiune privata in care libertatea de opinie este mult mai mare decat cea din fata tv. Eu nu moderez nimic... deci implicit nu trebuie sa fiu impartial. Mai mult eu spun aici ceea ce gandesc... si nu o fac pentru bani sau imagine... asa cum o face individul respectiv care-si mai da si aere de mare vedeta. Postul meu nu are nicio legatura cu posturile pe care le scriu, cu dedicatie, huidu si badea... eu unul nu sunt in concurenta cu acel individ... eu am scris textul respectiv fiindca asa am sismtit... ma uitam la tv si mi-a venit sa vars... antidotul in cazul de fata nu a fost lamia ci scrierea unui text
:-)... poate ceva mai acid

Little Miss Sunset spunea...

de acord cu tine ca blogul e o chestiune personala, dar devine un "bun public" in clipa in care din ce in ce mai multi citesc si se "informeaza".
inteleg atacul la persoanele in functii publice pe banii nostrii si alese de noi, dar un atac la un coleg ...public, e cam sub centura si lipsit de etica

Stelian Muscalu spunea...

LMS - imi asum lipsa de etica ... prefer varianta asta in schimbul celi ... taci si inghite. Sa vad un coleg care se prostitueaza mai rau decat o fac personajele de pe centura si sa ma fac ca nu vad chestia asta doar ca sa fiu etic... never. Prin urmare de astazi ma declar cel mai ne etic jurnalist din blogosfera... in felul asta stiti macar pe cine cititi... atat cat cititi :-). Nu pot sa tac si cu asta basta

Anonim spunea...

DE_AIA O DUCEM"SATRAITI BINE"
DIN CAUZA ACESTOR "ZIARISTI" "REPORTERI"
CARE TOTI SUNT PUPINCURISTII COMUNISTILOR ASTIA NENOROCITI
CARE AU JEFUIT TARA
AM CREZUT CA MORAR E UN OM SERIOS DAR M-AM INSELAT SI CU NENOROCITUL ASTA

Anonim spunea...

Catre Radu Moraru 13 oct 2009,
Nu orice lingau are dreptul sa minta lumea cu statistici false.Parlamentul a luat o hotarare istorica.A trantit un guvern care nu mai avea sustinere.Un nimeni vine si contesta cu un vot inventat de el votul parlamentului Romaniei.Rusine.