luni, 15 iunie 2009

TEPUIŢI LA DOMICILIU


există printre voi persoane care au crezut că muncind acasă, înşirând mărgele, lipind plicuri, sau împachetând ceasuri ar putea câştiga zeci de milioane? Aveţi cunoştinţe care au trimis sume cuprinse între 40 şi 60 de lei pentru a primi un pachet promoţional, cu ustensile specifice actiunilor homemade, care ar fi urmat să le schimbe viaţa? Dacă raspunsul este afirmativ... daţi-mi vă rog de veste. Este o poveste atât de savuroasă încât cu siguranţă merită transformată într-un reportaj.

4 comentarii:

Gand_licitat spunea...

am auzit de "afacerea" asta, insa din start nu mi-a inspirat nici un fel de incredere. nici prieteni care sa faca asa ceva nu am.
dar daca aflu ceva, te anunt ;)

Stelian Muscalu spunea...

joujou - mi-ai fi de mare ajutor

Anonim spunea...

suna interesant. Ne astepta un Reporter Special pe tema asta? :)

malina spunea...

scuze...daca l-ai sterge :D