marți, 16 iunie 2009

VREŢI SĂ MERGEŢI ÎN DELTĂ? MAI GÂNDIŢI-VĂ

eu unul vroiam in vara asta s atrag o fuga in delta pentru vreo 4-5 zile. Dupa ce am citit articolul asta am renuntat la idee.

Cum isi stabilesc pensiunile din Delta tarifele pentru cazare si masa? Urmariti mai jos o serie de negocieri, purtate de Dan Popa, care a incercat sa rezerve, telefonic, doua camere, pentru acest week-end.
CAZUL I
Buna ziua, Pensiunea X?
Da.
Fiti amabil, am dori sa mergem in week-end in Delta. Mai aveti locuri?
De unde sunteti?
Din Bucuresti
Da, mai avem. Un milion si jumatate/loc de cazare.
Camera?
Nu. Am spus clar: pe loc de cazare. Pe persoana. Doua persoane, treisutederon.
Si ce oferiti in banii astia?
Cazare, ce nu e clar?
Mic dejun?
Dom`ne, cazare. Micul dejun se poate achita separat, daca doriti.
Televizor, toaleta, dusuri?
Avem. Toaleta e la 15 metri de camera. Cat va ia sa faceti 15 metri?
Multumesc.

CAZUL II

Buna ziua, pensiunea Y?
Da.
Am dori sa stam doua zile la Dv, in weekendul asta. Mai aveti locuri?
Ce data e sambata?
Nu stiu
Dom`ne, vreti sa veniti aici si nu stiti exact ce data e?
Da, vrem sa venim in week-end, dar nu m`am uitat in calendar. Nu folosesc metoda calendarului.
Hotarati`va in ce data doriti sa veniti si sunati`ma.
Bine, multumesc mult pentru amabi… A inchis.

CAZUL III

Buna ziua, pensiunea Z?
Da.
Am dori sa venim in weekendul acesta la dumneavoastra. Mai aveti locuri?
In ce week end vreti sa veniti???
In weekendul asta. In prima zi de vineri.
Aaaa… in weekendul asta, deci
Deci, da.
Dom`ne, uite care`i treaba. Eu detin doua pensiuni, dar una e plina
Si a doua?
In cea de`a doua mai am locuri.
Pai am vrea doua camere.
Cate locuri?
Doua camere.
Cati sunteti?
Patru persoane.
Patru?
Da, patru.
Asta inseamna patru paturi.
Da, patru paturi in doua camere
Dom`ne, eu va dau patru paturi. Un milion patul pe noapte. Dar toaleta e comuna.
In comuna?
Hai dom`ne, cum in comuna? E comuna, adica nu aveti toaleta in fiecare camera. Am 8 camere, dar sa stiti ca sunt oameni curatei la mine. Va notez?
Stiti, am vrea totusi o toaleta separata….
Mergeti si cautati`va, daca nu sunteti in stare sa va faceti rezervare ca oamenii, cu o luna inainte. Numai fitze aveti, dom`ne…
In urma cu cateva minute, un sms, scrie Dan Popa, pe blogul lui. Citat exact: "Am vazut ca sunteti om serios si am redus pretul laca zare. Va dam si mancare in 150 ron/zi". Ce raspuns ar trebui dat?


Romania... the land of choice

8 comentarii:

Anonim spunea...

Nu stiu cat e de mare oferta in raport cu cererea, poate d-asta isi permit arogante d-astea

Stelian Muscalu spunea...

joker - pana la urma nici nu conteaza raportul... la un astfel de comportament nu merita sa raspunzi decat cu ignore

nina spunea...

Incredibil. Astia nu-s aia care se plangeau ca din cauza gripei aviare sunt aproape in faliment cu pensiunile?
Cred ca inainte de a se da cuiva aprobarea sa-si faca o pensiune, ar trebui obligatoriu, ca administratorul acesteia, cel putin, sa faca un curs de customer service. Asta asa, in afara de toate celelalte lucruri pe care se presupune ca ar trebui sa le stie, daca vrea sa-i mearga treba cu pensiunea.

Stelian Muscalu spunea...

nina - tu vorbesti de civilizatie... ori la noi, cel putin pentru moment, nu este cazul

Darael spunea...

Inca nu intelegeti ca nu merita nici macar sa cautati ceva fara o recomandare anterioara ?

Fugiti in Muntenegru cum va recomanda Mile sau, daca vreti aici, mergeti unde va recomanda prietenii; unde au fost si unde ei garanteaza, in Retezat de exemplu. Sau aiurea dar, obligatoriu, sa fi experimentat cineva locul inainte.....

Cat despre Delta, li se rupe de excursionisti; braconajul le aduce suficient.

Ioana Gînju spunea...

..sa vina sanipidu' si aia cu margaretele lor, si aia de raspund de chestiune! Altfel vin niste englezi, fac un documentar si sa vezi...si sa vezi..si sa nu crezi!

malina spunea...

ce urat...in loc sa fie cat mai draguti ca sa atraga clientii...si eu care voiam sa-mi iau niste tovarasi sa mergem in delta...poate in final vom merge la munte...

Stelian Muscalu spunea...

darael - cam asta-i adevarul... in Ro nu mai merita sa mergi nicaieri daca nu orimesti o recomandare de la un prieten

ioana - deja s-a facut un reportaj despre starea dezastruoasa a turismului din Ro

malina - mergeti, asa cum spunea si dara, intr-un loc recomandat de cineva