sâmbătă, 25 iulie 2009

De ce mint dezvoltatorii?

stateam aşa şi mă gândeam ce-al fi făcut eu dacă m-aş fi kkt în scăldătoare şi aş fi fost atât de plin de bani încât mi-aş fi permis să încep să construiesc niscai blocuri. Şi gândurile astea nu-mi vin de la aburii caniculei ci de la întâmplările pe lânga şi prin care trec în fiecare zi. Am să vă dau exemplu cartierului în care am cumpărat plin de speranţă, asemeni altor câteva zeci de famili, o locuinţă. Acum sunt în măsură să spun că cea mai mare greşeală pe care o poate face cineva in Ro, şi doar în RO, fiindcă noi suntem o specie aparte, este să cumpere un apartament de pe planşă. Nu am să intru in detaliile legate de modul în care dezvoltatorul se comportă asemeni unui moşier, sau de felul în care paharnici lui se cred trimişi ai divinităţii pe pământ. Am să vă arăt doar cum îşi promovează ei apartamentele. Iata
  • Garsoniere cu suprafete cuprinse intre 46.18 mp si 64.95 mp avand preturi cuprinse intre 39.000 € si 61.000 € -
39,000 inseamnă o garsonieră la parter exact in faţa locurilor de parcare. Adică gaze la super ofertă fără să mai vorbim de gălăgie, a da... era să uit nu există nici balcon. Suprafeţe cuprinse intre 46 si 64 mp... se traduc de fapt prin 28-35mp UTILI
  • Apartamente cu 2 camere cu suprafete cuprinse intre 69.28 mp si 86.69 mp avand preturi cuprinse intre 65.000 € si 79.000 €
Si aici pretul minim vizează parterul. Cat despre suprafete ele variaza in realitate in 45 si 55 mp UTILI
  • Apartamente cu 3 camere cu suprafata de 98.33 mp avand preturi cuprinse intre 80.000 € si 85.000 €
Cine aude de 100 de mp patrati isi imagineaza un apartament regal. De fapt vb de un apartament de 65 mp cu un dormitor fara geam.... sau ma rog cu un geam spre un luminator... care este egal 0
  • Apartamente cu 4 camere cu suprafete cuprinse intre 142.48 mp si 156.88 mp avand preturi cuprinse intre 98.000 € si 112.000 €
aproape ca despre astea nu mai pot spune nimic... suprafetele sunt fix la jumatate fata de ceea ce prezinta ei.

Revenind la ideile care mă frământă. Le-aş reduce la o întrebare, retorică ce-i drept. FRAŢILOR DE CE MINŢIŢI CU ATÂTA NERUŞINARE? voi chiar nu realizaţi că s-a dus cu epoca împuşcatului... gata, informaţia circulă cu viteza luminii. Oamenii află. Află că sunteţi nişte mincinoşi penibili, află că sunteţi la un pas de litigiul vieţii voastre, află de calitatea lucrărilor, afllă că vă lăudaţi la nunţile prietenilor că aţi reuşit să reduceţi costurile acestui cartier cu 50%, află că preţul real pe mp construit în RDS nu depăşeşte 450 de euro şi voi vindeţi cu 1000 euro... oamenii care vor să afle ... află.

3 comentarii:

Georgi spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Georgi spunea...

sorry...spuneam ca bancul cu sotia in bagaje circula si pe aici datorita mie, si ca imi pare rau sa aud cand oameni misto pe care ii cunosc au parte de faze naspa...mai bine va mutati aici...:)

Stelian Muscalu spunea...

georgi - este o varianta destul de ciudata pt mine sa plec acum din RO.... desi asta ar putea fi singura scapare