vineri, 17 iulie 2009

EBA în PE


în caz că vă era dor... mie mi se pare ca e din alt film

9 comentarii:

Petrisor spunea...

vai dar ce dor mii-a fost de ea, iti multumesc mult, stelian ca mi-ai dat prilejul de a o vedea.

Stelian Muscalu spunea...

:-))))))))))))))

Darael spunea...

Asa cum a fost obisnuita, se uita doar dupa camerele de filmat. In rest, ce conteaza, doar merge salariul, nu ?

Fraierilor care ati votat-o, uitati-va bine, ea e cu banul, voi cu datoriile.... !!!

MARIA spunea...

Oare cei care au votat-o stiu sa citeasca aici ? Iar pe langa atatea rele cate sunt pe la noi , ce mai conteaza...

malina spunea...

proasta naibii

Dili spunea...

Eu astept sa faca prima gafa. Pare speriata... si are si de ce.

Stelian Muscalu spunea...

dara - ca bine le mai spui
maria - eu as spune doar atat... oare stiu sa citeasca?
malina - ai pus punctul pe I
dili - ceva imi spune ca nu ai mult de asteptat

Sanda spunea...

La prima vedere are figura de animal haituit. Uitandu-ma mai atent mi se pare nedormita rau si are aerul omului care trebuie sa faca ceva ce-i displace profund.

Parca mi-e mila de ea cand vad poza asta...

eSorin spunea...

sta acolo ca o momaie.oare stie unde se afla si ce face?