vineri, 24 iulie 2009

Eu nu mai înţeleg nimic


zilele astea a fost cald, al naibi de cald. unii îi spun caniculă, alţi anunţă cod galben... însă toţi simţim acelaşi lucru - căldura parcă venită direct din iad. ca să o mai stingem, aşa cum spune şi sfatul medicului, ar trebui să turnăm nişte apă... probabil produsul cel mai vândut în perioada asta. prin urmare am intrat marţi într-un butique să cumpăr o sticlă de apă. nu aveau. am cumpărat ceai... lichid să fie... numai că ăsta este la super ofertă vreo 4 E-uri la preţ de unu. ei am încercat să înţeleg situaţia gandindu-mă ca magazinul respectiv va fi aprovizionat curand cu indispensabila apa plată. că de e o perioadă bună în care poţi face profituri uriaşe vânzând numai apă plată.
miercuri se reia povestea. cobor din autobuz ud fleşcă şi intru în magazin. vroiam să cumpăr apă. nu aveau. de data asta nu am mai cumprat ceai. joi, ca-n ziua cârtiţei, fac aceeaşi paşi. ce credeţi... nu aveau apă.
eu nu îneleg cum un comerciant, în vremuri toride, îşi lasă magazinul fără produsul cel mai vândut. asta nu se cheamă prostie?

7 comentarii:

Anonim spunea...

ala nu e comerciant...asta nu au inteles unii, nu orice poate fi comerciant

Dili spunea...

Asa e, supraestimezi buticarii... si nu e cazul deloc.
Imi amintesti de o zi torida in gara din Botosani, mai nene, aia aveau apa dar nici unul din cele 5-6 magazine din zona nu aveau frigiderle bagate-n priza.

Stelian Muscalu spunea...

haideti mai fetelor ...pentru chestia asta nu ai nevoie de cursuri de marketing... ci doar de bun simt

Dili spunea...

cand banii ii vin respectivului din ceai si nu din apa, cand vanzatorului putin ii pasa ca e lichidat stocul de apa fiindca salariul lui oricum tot pe-acolo ramane iar aprovizionarea se face doar lunea, cand patronul da pe-acolo din an in Paste, atun ci bunul simt nu intra-n discutie. Hei, cand pleci azi acasa sa intrebi clar de ce nu au adus apa!

Stelian Muscalu spunea...

din pacate acasa cred ca am sa plec maine pe la 3 dimineata cand magazinul va fi inchis... dar poate am sa-i verific luni :-)

Darael spunea...

Pe mine ma mira ca nu-ti faci un ceai acasa cu propria mana si sa-l bagi la frigider.

Ai avea ceva mai bun si mai folositor decat apa de la chiuveta imbuteliata.

40 % din apa din sticle e doar apa de chiuveta imbuteliata. Apa filtrata simplu si nimic mai mult.

Va doresc tuturor o zi racoroasa !

Stelian Muscalu spunea...

darael - macar stiu ca e filtrata :-)... privesc partea plina a paharului :-))