sâmbătă, 25 iulie 2009

Prima casă şi în 2010?

Premierul Emil Boc a declarat, vineri, intr-o conferinta de presa, ca, in cazul in care programul "Prima Casa" se va dovedi de mare succes anul acesta, va fi finantat si anul viitor, tot prin sistemul garantiilor guvernamentale, in conditiile in care primele semnale sunt pozitive, transmite Mediafax.

hmm cel puţin ciudat optimismul individului ăsta care, pe nedrept, este suspectat că ar fi premierul României. El se gândeşte la 2010 fără să vadă ce se întîmplă în 2009. Pai hai să vă spun eu ce-mi imaginez că se va întâmpla nu în 2010 ci la sfârşitul acestui an... imediat după alegerile prezidenţiale. Preactic există 2 scenarii. În primul, cel mai puţin probabil, Băse se va întoarce pe mare şi vă lăsa valurile politicii pentru altcineva. În acest caz este greu să descriem haosul care va urma. Şi scenariul al 2-lea Băse rămâne la timonă. Este din punctul meu de vedere cea mai tragică variantă pentru viitorul acestei naţiuni. Tot în aceeaşi perioadă urmează alegeri şi la BNR. Dacă cineva din politică se va gândi să-l schimbe pe Isărescu, nu că el ar fi un geniu, dar altul mai bun în Ro nu cred că există... atunci va fi dezastru. M-am cam pierdut în amănute. Aşa că am să revin la ideea de la care am plecat... sfârşitul anului 2009 in cazul ]n care marinarul rămâne pe vapor. Curs valutar 4,5-4,7 , 1 milion de şomeri, izolare politică internaţională şi o posibilă dezvoltare a conflictului cu Rep Moldova. Va creşte deficitul de cont curent, vor scădea salariile şi România va fi la un pas de a intra în imposibilitate de plăţi (cu toţi banii luaţi de la UE şi FMI). În aceste condiţii să spui că te gândeşti la programul prima casă şi pt 2010 mi se pare o glumă total nesărată. Asta ca să nu mai dezvolt anomaliile acestui program

Niciun comentariu: