vineri, 17 iulie 2009

Primul târg pentru Prima casă


Azi, la Palatul Copiilor, din Capitala, s-a deschis primul targ dedicat programului. Intrarea este gratuita si poate fi vizitat pana duminica. Prima casa noua depaseste, in general, suma maxima de 60.
000 de euro, garantata de stat. Cei care vor sa se bazeze doar pe acesti bani pot achizitiona numai o garsoniera in Capitala sau o vila la rosu in comuna Berceni. Cel putin asa arata ofertele din cadrul primului targ imobiliar dedicat programului guvernamental, ce se deschide astazi la Palatul Copiilor. Expozantii aduc aici si cateva oferte speciale pentru locuintele de doua camere la periferie, al caror pret ajunge la 55.000 de euro, plus TVA. Vila, mai ieftina daca o faci in regim propriu Printre atractiile targului se afla complexul de 80 de vile "Dealul Verde�, din zona Berceni-Vidra. Cea mai ieftina varianta are 95 metri patrati construiti si costa, la rosu, 41.000 de euro plus TVA. Cu toate finisajele, pretul ajunge la 61.000 de euro plus TVA. Imobilele au curent electric, iluminat stradal, canalizare, apa din put propriu si drum pietruit, dar n-au gazele instalate. "Proprietarii au libertate de a-si alege propriul proiect, arhitect si constructor�, sustin cei de la Energutil Bucuresti.

3 comentarii:

Petrisor spunea...

Nu sunt negativist, dar ofertantii vin cam degeaba cu oferte daca bancile au un scoring foarte aspru, cu niste conditii absolut halucinante. Aici este durerea mare, eligibilitatea.

Stelian Muscalu spunea...

bancile sunt in extreme... cand nu au nicio treaba cu prudentialitate... cand o ridica la rang de religie

mutulik spunea...

nu stiu cee zic acesti "dezvoltatori" cu pretul de 41.000 "la rosu" si 61.000 "la gata", dar eu am bagat 31.000 la rosu si am ajuns la 80.000 acum si nu e gata...
si toti oamenii cu care am vorbit mi-au spus ca "la rosu" e cca 40% din pretul final!
Mie-mi miroase a teapa!