miercuri, 12 august 2009

BLOGUL DE AUR

ce chestie. sotia mea imi spunea ca bancurile postate de mine sunt cam seci :-). ei uite ca macar daca nu va fac pe voi sa radeti, bancurile mele imi aduc distinctii ... asa cred ca s-a hotarat LMS sa-mi ofere acest premiu
dar stati asa ca nu-i asa... precum in emailurile alea cu trimite la 10 persoane sa vezi ce minunata o sa fie viata. Asa trebuie sa dau si eu premiul asta mai departe. Prin urmare castigatorii acestei gale sunt....... muzica, suspans, lumini si umbre. Bum
Am vrut sa-l anunt prima data pe Joker... era deja "luat". Prin urmare premiul merge la... toata lumea care-l vrea :-))))

3 comentarii:

Little Miss Sunset spunea...

tine-l tu premiul... ca de la bancuri ti se trage :))))

Dili spunea...

Bai ce telepatie, si io am zis la fel :-)))

Stelian Muscalu spunea...

LMS -o sa mor cu el pe piept

dili - vazusi bre cum gandim noi la fel