vineri, 14 august 2009

La revedere - plec in vacanta

ei a sosit si vremea mea... a venit vacanta. nu cred ca exista moment mai minunta decat ziua de dinaintea vacantei, as putea spune ca este chiar mai frumos decat vacanta in sine :-). Exagerez evident. Stiu ca tot ce este frumos trece repede asa ca nu am sa mai pierd timpul la tastatura si am sa zbor catre locul despre care se spune ca este mai frumos chiar si decat Coasta de Azur.
Am sa ma intorc cu o multime de fotografii si sper cu bateriile incarcate pentru un nou sezon din RS.

sa aveti o vara frumoasa si concedii pe masura

PS - Darael maine (sambata) seara am sa fiu in Timisoara ai nr meu de telefon pe blog daca ai pofta sa bem o bere sau un vin bun astept sa-mi dai un semn.

3 comentarii:

Un boboc spunea...

vacanta placuta si plina se surprize de neuitat, plus intalnirea cu Dara mmmmm.... asta e cireasa de pe tort :DDD

Anonim spunea...

Vacanta placuta si timp frumos. Sa te intorci intreg si cu multe poze

Georgi spunea...

Distractie placuta!!!!!Asteptam poze!!