miercuri, 16 septembrie 2009

2009 - ANUL CARE STINGE STELE

Doar am eu senzatia sau 2009 este un an in care artistii au platit un prea mare tribut? Am facut o lista in doar cateva secunde si am ramas uimit. Nume mari ale muzicii si cinematografiei s-au stins precum lumanarile-n vant. Am o rugaminte, ajutati-ma. Lista, chiar daca este macabra, ramane deschisa.

MICHAEL JACKSON


PATRIK SWAYZE


DAVID CARRADINE


FARRAH FAWCETT


NICU CONSTANTIN


MARGA BARBU


ION DOLANESCU


ANCA PARGHEL


TATIANA STEPA


VALERIA PETER PREDESCU




e o lista prea lunga. nu-mi amintesc ani in care sa fi asistat la asa o ploaie de stele. voi?
Ajutati-ma sa adaugam numele pe care eu le-am uitat.

3 comentarii:

Little Miss Sunset spunea...

nu am sa te ajut, am sa spun doar ca suntem atat de prinsi sa ne traim "viata" incat ne vom trezi mai tarziu ca suntem singuri.

Stelian Muscalu spunea...

sinuratatea e ucigatoare

Dili spunea...

Si lista e deschisa, cand ma uit cate nume cunoscute zac prin spitale sau in.. singuratate, ca tot vorbeati de ea. Domane feri sa am dreptate. Poate ar trebui sa ne reevaluam atitudinea privind despartirile, deocamdata insa toate raman triste.