duminică, 27 septembrie 2009

Informaţii prea fierbinţi pentru angajaţii MediaGalaxy

zilele astea am tot alergat dupa un dupa alta... asa cum face omul inainte sa se mute. ei dragi mei asa am ajuns la capitolul plita si cuptor pentru viitoarea casa. pentru cateva informatii despre produsele in cauza am pus deştele pe tastatura, l-am cautat pe sfantul goagăl si iata ce am gasit:

" Primul criteriu in alegerea unei plite pe gaz este materialul din care aceasta este realizata. Pe piata la ora actuala exista 4 materiale folosite: inox (ex: Electrolux EHG 6415), schott ceran (ex: Gorenje GCS 64 CS), sticla vopsita (ex: AEG 79850 GM ) si quartz (Bosch PHL206HEU). Ca si observatii legate de materialul din care este realizata plita sunt urmatoarele: inoxul-material care se intretine greu cu exceptia inoxului polisat manual (in general se gaseste la plitele Bosch, Siemens si Miele), dar in ambele situatii acest material se zgarie; schott ceran-este cel mai eficient material, se intretine usor, lasa putine amprente, nu se zgarie la cu orice fel de material ( cu exceptia diamantului), fiind un aliaj ceramic; sticla vopsita-desi are un aspect placut in schowroom-uri, se zgarie usor si este casanta; quartz-ul este un compromis intre sticla vopsita si schott ceran, se zgarie mai greu decat sticla si lasa foarte putine amprente chiar mai putine decat pe schott ceran."

prin urmare merg la media galaxy. si incerc sa ma dau un pic rotund.
- domne as vrea si eu o plita schott ceran
s-a uitat un pic bvuimac vanzatorul la mine dupa care am incercat sa trec la explicatii
- pai plitele astea sunt si ele de mai multe categorii: sticla, quartz si schott ceran
- nu domne sunt doar din sticla si cele electrice vitroceramice. atat
ma uit la o eticheta la o plita pe gaz... scria clar vitroceramica
- pai uite domne aici plita pe gaz vitroceramica
- nu e domne... e doar eticheta asa
...asa cum la mishto? oricum mult prea sictirit de intrebarile astea muuult prea complicate, chiar indiscrete as putea spune omul ne-a intors spatele si s-a voalat printre sutele de produse electrocasnice despre care oricum nu stia nimic...
vis a vis de media galaxy trebuie NEAPARAT sa cititi si articolul asta. merita

3 comentarii:

Darael spunea...

Este o probelema deja generalizata personalul total neinstruit, sictirit si nesimtit.

Si nu este numai acolo, toate marile lanturi de magazine au aceleasi probleme.

Daca suntem sinceri e cam peste tot, lozinca zilei fiind "las' ca merge si asa".

Stelian Muscalu spunea...

as fi fost tentat sa spun ca salariul este cauza... insa tot pe blogul lui vlad am citit o chestiune interesanta despre aceasta idee

Darael spunea...

La el a functionat razbunarea pestilor... daca a folosit cuptorul cu microunde pe post de acvariu.... =))