duminică, 25 octombrie 2009

FOTOREPORTAJ MUZEUL SATULUI














10 comentarii:

Darael spunea...

De mult satul romanesc nu mai arata asa. Nici macar in catunele uitate de lume.

Cati percep aceasta situatie ? Putini.

Stelian Muscalu spunea...

putem sa incercam macar sa ne amintim Dara

Anonim spunea...

Foarte frumos

Anonim spunea...

In zile de sarbatoare Maramuresul Istoric imbraca haina traditionala si arata mult mai bine decat la muzeu. Daca aveti ocazia sa vizitati satele de pe Valea Viseului si Valea Izei o sa va convingeti ca am dreptate.

Stelian Muscalu spunea...

April - mi-as dori acest lucru

Dili spunea...

de cand n-am mai fost... mi-ai reamintit ca nu i-am luat fiica-mii inca ghergheful dorit, macar copiilor le putem transmite dragostea de traditie...

Darael spunea...

Am ajuns doar sa ne amintim.... ai dreptate.

Chiar si zona de care spune April nu mai e ca pe vremuri. In curand, nu o sa mai fie oameni pe acolo. Toti sunt dusi in tari straine... si nu conteaza ca si-au facut aici case noi. Copiii lor nu mai "simt" traditia. Nici nu au cum. Unul vorbeste spaniola, altul italiana, altul portugheza.

Anonim spunea...

Sunt superbe. Iti multumesc pentru culoarea pe care mi-ai dat-o intr-o lume atat de cenusie

Nina spunea...

Am vrut sa zic ceva de satul romanesc dar Darael cu pesimismul asta, care de fapt nu-l caracterizeaza, m-a facut sa-mi pierd ideea. :D

Stelian Muscalu spunea...

nina - este cert ca satul romanesc nu mai este ce a fost... dar macar in astfel de momente ne putem bucura de el si de produsele lui