sâmbătă, 3 octombrie 2009

Luaţi-vă un pahar de apă rece şi muuuuultă lămâie - Băse şi-a anunţat candidatura


Traian Basescu a anuntat sambata ca va candida pentru un nou mandat de presedinte: "Aici, la Sannicolau, va doresc o dupa-amiaza placuta si voi reveni la Sannicolau Mare pentru ca de acum Sannnicolau Mare pentru mine a devenit un loc important, locul in care presedintele in functie anunta ca va mai candida pentru un mandat", a spus Basescu.

a fost momentul în care am simţit că mi se întoarce stomacul pe dos. Voi ce aţi simţit?

UPDATE - Prim-vicepresedintele PNL, Ludovic Orban, a declarat, sambata, la Alba Iulia, ca "Traian Basescu ar fi in stare sa behaie daca oile ar avea drept de vot", afirmand ca "intre Crin Antonescu si Traian Basescu este o diferenta ca de la cer la pamant", transmite Mediafax. El a mai spus ca din punctul sau de vedere niciun roman cu minte, cu educatie si cu discernamant nu ar mai putea sa il mai aleaga pe Traian Basescu.

asta mi se pare f tare

7 comentarii:

Stef spunea...

Ne-ar trebui 1 tona de lamaie pentru vestea asta

Stelian Muscalu spunea...

Un tir ceva :-))

Dili spunea...

Stomacul meu era deja pe dos de la Becali, acum e de-a dreptul stors si uscat. Fratilor, tre' sa mergem la vot ca e groasa. Nu c-as sti ce-oi face in cabina.

Stelian Muscalu spunea...

aia e problema... si eu am un simt civic dezvoltat... dar pana mea... nu stiu cu cine sa votez. stiu ca orice este mai bun decat baselu... dar mai departe se rupe filmul

Anonim spunea...

Foarte tare zicerea lui Orban.Are perfecta dreptate.Problema e ca asa sunt toti nu doar BAselu

Stelian Muscalu spunea...

joker - probabil ca asta este problema cea mai grava cu care ne confruntam

Anonim spunea...

un nemernic si asta