luni, 16 noiembrie 2009

Băsescu bate câmpii

"Este pentru prima data cand serviciile secrete nu se amesteca deloc in procesul electoral", a declarat, luni, presedintele Traian Basescu, in timpul unei declaratii de presa in care a raspuns acuzatiilor aduse in cartea publicata de procurorul Ciprian Nastasiu. Seful statului a tinut sa le multumeasca SRI, SIE, Parchetului General si DNA-ului pentru ca "au ramas intr-o neutralitate care le onoreaza".

fratilor eu nu stiu ce sa mai spun. presa e plina de stenograme, de inregistrari de interceptari.... toate de la serviciile secrete. si vine Basescu sa-mi spuna ca serviciile secrete nu s-au amestecat in talmes balmesul alegerilor. Dar chiar ne crede retarzi?

6 comentarii:

Anonim spunea...

:))
De unde atâtea servicii secrete ?
Chestiile alea sunt scoase spre publicare de către lucrătorii în domeniul massmedia.
... Ăia sunt spionii, alea sunt 'serviciile secrete' ...
:))
Câmpii îi baţi tu şi mulţi alţii ca tine, dar ce e drept e drept: baţi câmpii cu talent. Văd că te pricepi să utilizezi webul.

Stelian Muscalu spunea...

stiu ca astia de la partid va platesc pentru posturile astea. intrebarea mea este cam cat primiti?

Anonim spunea...

UN OM spunea...
"
stiu ca astia de la partid va platesc pentru posturile astea. intrebarea mea este cam cat primiti?
"
:))
Stau pe lângă Auchan şi am dat căutare după 'Răsărit de Soare' ...
Aşa am dat peste tine.
Văd că la tine se poate comenta liber şi de asemenea că laşi comentariile, ceea ce denotă dorinţa ta sinceră de comunicare.
;)

Stelian Muscalu spunea...

asta este un blog liber... ca si gradina lui Dumnezeu, cu oameni normali dar si si cu creiere deraiate... cam asta ar putea sa fie o explicatie... si nu nevoia de comunicare, in niciun caz cu oameni ca tine

M-am plictisit spunea...

UN OM spunea...
"
asta este un blog liber... ca si gradina lui Dumnezeu, cu oameni normali dar si si cu creiere deraiate... cam asta ar putea sa fie o explicatie... si nu nevoia de comunicare, in niciun caz cu oameni ca tine
"
17 noiembrie 2009 12:11


Mamaliga brinza li ...
S-avem bachtalo bre romale !

Omoarăte taică !
N-ai nicio şansă. Eşti o greşeală a evoluţiei om. Voi aveţi chip de om cu suflet de maimuţe ... Nu sunteţi buni nici măcar ca animale de companie ...

Unknown spunea...

Am citit postul tau si nu as fi facut niciun comentariu daca la sfarsit nu ai fi folosit cuvantul "retarzi".
Personal URASC cuvantul acesta si ma simt nevoit sa fac un scurt comentariu.
Stenogramele (de fapt niste transcrieri ale unor inregistrari) nu pot fi atribuite nici unui serviciu secret. Inchei prin a spune, "retarzii" trebuiesc cautati in alta parte.