luni, 23 noiembrie 2009

BĂSESCU PLEACĂ PE MARE

"Vreau sa fie clar. Ramane valabil ce am spus de la inceputul campaniei electorale: Este exclusa orice colaborare intre mine si Traian Basescu. Este exclusa orice colaborare a liberalilor cu Traian Basescu. Traian Basescu nu este un candidat de dreapta, este un candidat populist si este de departe cel mai mare pericol pentru Romania (...) este exclusa sustinerea lui Traian Basescu in turul II", a declarat Crin Antonescu.
"Din pacate ne aflam in fata a doua rele: Traian Basescu si Mircea Geoana. Datoria mea este sa aleg ce e cel mai putin rau pentru Romania", a mai spus Antonescu.

atat am vrut sa aud :-)

7 comentarii:

Anonim spunea...

sper sa fie inlocuit de un rau mai mic

Stelian Muscalu spunea...

asta este blestemul nostru prietene... tot timpul trebuie sa alegem un rau mai mic... si nu binele. asta e

Petrisor spunea...

Sper să plece pe mare, dar mi-e milă şi de ea c-o va polua.

mutulik spunea...

Marfa!
S-a scos baseloo!
Plecand pe mare, sigur scapa de vanghele, (ne)fericitul...
Noi nu...
Ma intreb: Crin, Paturiciu, Tariceanul, Voiculescu, Vantu si toti astia, marii sustinatori ai liberalismului cu orice pret, or avea frica ca nu-si vor plati luna viitoare rata la apartamentul cumparat in Rasarit de Soare?
Sau va trebui sa aleaga intre a plati gradinita copilului sau rata casei?
Scapam de raul cel mare! Uraaaa! Vom vedea insa pe strada numai ghiozdane trandafirii, comisionate cu 15-30%. Ni se vor mari pensiile si salariile si ni se vor da cei douajcin(i)ci de mii de euroi, aseaaa, cat sa se vada din cosmos. Unde vom fi trimis cu totii. Caci, nu-i asa?, urmatorii cinci-douazeci de ani sunt foarte importanti pentru noi!
Vai de noi!

R spunea...

din 90 incoace am tot refuzat psd-ul.

nu mi se pare o optiune nici acum :(

Stelian Muscalu spunea...

nici mie nu mie se pare o optiune... dar asa cum spunea Crin alegem raul mai mic

Unknown spunea...

Am doua poze graitoare :
http://tinypic.com/r/21kcirn/6
http://tinypic.com/r/kf4oqs/6
Iar pentru cei nostalgici am si un fimulet: http://www.youtube.com/watch?v=a3odUFGqne4
Daca sunteti atat de nostalgici, ma refer la membrii si simpatizantii PNL votati Geoana, eu sper sa nu fie asa.