vineri, 6 noiembrie 2009

Coca Cola mi-a furat Crăciunul

Astazi 6 noiembrie am vazut reclama asta



cu 2 luni inaintea Craciunului. Nu pot sa cred ca fuga dupa profit poate determina multinationalele sa calce in picioare pâna si sfintele sarbatori de iarna. Daca eu aud de azi, repet 6 noiembrie, reclame care-mi spun ca vine Craciunul... pana pe 25 decembrie am sa devin imun la bucuria sfintei sarbatori. Eu unul consider ca cei de la COCA COLA mi-au furat craciunul. Prin urmare in toata aceasta perioada am sa-i boicotez la maxim si nu am sa mai cumpar nenorocita licoare. Prin urmare



Cine mi se alătură?

6 comentarii:

Anonim spunea...

eu oricum nu consum sucuri, de niciun fel...asa ca sunt pentru :)

Stelian Muscalu spunea...

in cazul asta iti daruiesc si tie un banner

unchiu' spunea...

oare vom ajunge sa vedem reclamele de Craciun inca din vara ?
Eu ii boicotez de mult...si nu numai pe ei.
Sunt alaturi de tine nepoate!

m.rentea spunea...

si eu, Stelian.

Mihaela

Stelian Muscalu spunea...

mihaela - ma bucur sa te vad pe aici :-) ... btw la multi ani!

mihnea spunea...

Si eu sunt suparat pe chestia asta. Ma alatur tie