miercuri, 4 noiembrie 2009

România nu este sat fără câini. Dezvoltatorii mai şi pierd

Am trăit astăzi un moment de satisfacţie fantastic atunci când am văzut că un viitor vecin a reuşit să-şi apere drepturile în justiţie. Vă povesteam de nesimţirea dezvoltatorilor-securişti care nereuşind să-şi mai vândă apartamentele apelează la tot felul de tertipuri pentru jecmanirea clienţilor care le-au căzut în plasă. Clienţii la rândul lor sunt presaţi de curs valutar, de probleme financiare sau de alte chestiuni personale, slabiciuni pe care dezvoltatorii-infractori le speculează la maxim. Există însă şi clienţi mai coioşi... care nu au nici probleme financiare, nici mobilă cumpărată prin diferite depozite şi care pe deaspura au suficient timp să se joace cu nervii celor care se credeau Dumnezei pe acest pământ. Am să ataşez acum 2 documente prin care Tribunalul Bucureşti, secţia VI comercială a decis scoaterea paragrafelor din antecontractul de vânzare cumpărare care IMPUN o firmă de administrare a cartierului



iată aşadar că se poate. Şi-mi place să cred că acesta este abia începutul. Încă odată felicitările mele unui om care a îndrăzinit să creadă că în România există legă şi mai mult a demonstrat că uneori acestea pot să fie şi respectate.

2 comentarii:

rasariteanu spunea...

Foarte tare fratilor. Toti ar trebui sa facem asta acum. Mai ales ca nu o sa se mai judece, o sa avem o sentinta pe baza celei deja date

AURICA spunea...

Pe ei pe mama lor