joi, 17 decembrie 2009

Boc prim ministru

eu il stiam pe basescu nesimtit, incult si ciorditor (de voturi) nu-l stiam insa si sinucigas. Cum sa-l pui pe piticul atomic sa conduca astazi Romania. boc este o prezenta penibila, o marioneta stupida si un premier, s-a dovedit deja, prost. Sa vorbeasca cu cei de la FMI despre aviara gripa? sa mai promita profesorilor cresterea salariilor dupa care sa le dea doar...prin asta a ramas boc in amintirea romanilor. Daca traian basescu il va propune pe acest individ acela o sa fie semnul ca individul de la Cotroceni si-a propus sa-si bata joc la greu de noi. Eu sincer sper ca marinarul va avea o alta optiune, in caz contrar...

UPDATE - deci s-a adeverit, presedintele vostru nu are niciun gand de reformare. orgoliul ii este muuult prea mare... asa ca are nevoie de un premier mic, si la propriu si la figurat

3 comentarii:

Darael spunea...

Dorinta ti s-a indeplinit.
Dorinta romanilor s-a indeplinit.

Stii cum ziceam eu zilele trecute ? "Doamne, da-le" Dupa faptele lor, da-le.... acum sa vedem cum o sa duca bravii romani consecinta propriilor alegeri.

Nota: nu sunt scarbit. Doar amuzat. Cand stiu ca cineva (in acest caz tot poporul roman) da cu capul in zid, nu pot decat sa stau sa admir stupizenia cu care se indreapta cu capul inainte ca berbecul.

Stelian Muscalu spunea...

nu pot sa cred

Darael spunea...

De ce sa nu crezi ?

Este exact ce am prevazut acum 3 luni.... Nu era vorba ca poporul sa aleaga intre un securist si un comunist, ci intre o guvernare tip boc care a distrus conomia si ne-a indatorat intr-un an cat am reusit in 19 sau... o alternativa care macar pe hartie promitea ceva.

Acum o sa platim. Cu varf si indesat. Intrebare: cine o sa plateasca imprumuturile facute de guvernele boc ? boc si mama lui ? Neeee... NOI.

Acum, bucurat-va.
Eu, sincer, rad. Si asa nu am nici un venit, ce sa imi mai ia ? Dar altii.... sa ii vad peste 3 luni sau 6 luni.