vineri, 4 decembrie 2009

Ei oameni buni ne-am mutat în RĂSĂRIT DE SOARE

... dupa 2 saptamani trăite mai ceva ca-n legiunea străină, culcat la 12- noaptea trezit la 7 dimineaţa, pot să-mi trag sufletul liniştit şi să admir alegerea făcută. Apartamentul de 3 camere situat în complexul rezidenţial Răsărit de Soare. A fost un traseu sinuos, care a durat aproape 2 ani... dar acum la capătul drumului, spun liniştit că a meritat. Imediat după ce am semnat actele prin care am devenit proprietari ne-am apucat de treaba. Ne-am suflecat frumos manşetele, am trecut la tinuta de scandal şi dă-i şi luptă. Primul a sosit mesterul bun la toate... nea Andrei. El ne-a pus faianţă, el ne-a dat găuri, ne-a schimbat niste praguri, ne-a colorat dormitoarele si ne-a pus tapetul. (sper in seara asta sa va pot incanta si cu un fotoreportaj realizat pe tot parcursul acestei epopei). Apoi a venit mobila. Galagie multa. E si normal, nu mai putin de 10 băieţi au luat cu asalt lifturile acolo unde dimensiunile au permis, şi scările acolo unde mobila era prea mare ca să încapă în lift. Apoi tot felul de masinării care mai decare mai zgomotoasse si mai fiţoase au început să dea contur mobilierului. În cele din urmă sâmbătă dimineaţa a venit şi dormitorul. Toate bune si frumoase... numai că băieţii care l-au montat au lăsat o aromă în urma lor .... care ne-a determinat să ne amânăm planul de a dormi prima seara în casă nouă... Asa că minunatul eveniment a fost amânat pentru duminică. Aşadar prima noapte în patul nostru, în casa noastră... vorba sloganului viaţa noastră.

Noi am locuit, până se ne mutăm aici, într-un bloc pe bulevardul Theodor Pallady... acolo în fiecare seara auzeam sirene de salvare, pompieri sau poliţie, motociclişti care-şi ambalau motoarele mult peste limita rosie a turometrului şi evident calxoane cât cuprinde. Aici, în Răsărit de Soare, am avut impresia că sunt totalmente rupt de realitate. O linişte profundă. Puteai sa-ţi imaginezi orice, că te afli oriunde(eu mi-am imaginat un loc linishtit în curtea bunicilor la ţară)... aşa a fost prima noapte în Răsărit de Soare. Evident au urmat contorizări de genul: prima baie, prima cafea, primul pahar cu ştompel (ţuică sau palincă), prima cafea, prima dimineaţă, primul gunoi aruncat, primul sărut şi aşa mai departe. Acum sunt la serviciu şi abia aştept să ajung acasă unde este totul curat şi bine. Să mă întorc în căminul nostru... căminul cel nou.

9 comentarii:

Dili spunea...

Era o lectie la citire cand eram mici - "In casa noua". De atunci visez la o casa noua, la o liniste si la o curatenie de nivelul zero precum tu o descrii.
Va doresc sa fiti fericiti in acest camin doar al vostru!!

Stelian Muscalu spunea...

dili - multam tare... in privinta curateniei...in totdeauna e loc de mai bine
:-))

organu spunea...

Sincer ma bucur pentru voi. Toate cele bune si mult spor in tot ce va doriti.

Stelian Muscalu spunea...

multumim tare mult :-)

Little Miss Sunset spunea...

sa va bucurati de casuta si de primul...orice

Anonim spunea...

Felicitari, sa fie intr-un ceas bun

Anonim spunea...

Sampania sa curga.....felicitari!

Darael spunea...

Mie mi-a placut cand am citit de "primul sarut". Nu stiu de ce, dar simt ca e mai important si mai valoros decat toata casa.

Stelian Muscalu spunea...

LMS - asta este primul raspuns din casa noua

joker - multumim

april - si nu numai sampanie :-)

dara - nu puteam spune mai multe