sâmbătă, 5 decembrie 2009

FOTOREPORTAJ DIN CASA NOASTRA - RASARIT DE SOARE

Asa cum am promis iata cateva fotografii care arata transformarea apartamentului nostru. Totul a inceput cu o culoare... galben



... apoi a aparut tapetul



usor, usor incep sa vina electrocasnicele



apoi apar baietii cu mobila. se contureaza bucataria, livingul si barul



primele momente in care admiram produsele comandate... nu intelegem mare lucru :-))



haosul inca domneste peste tot



intra in actiune mesterul casei... tata



prindem putere cu o fasole batuta, trimisa de mama, si ceva castraveciori acri de la mama soacra



incepe partea meticuloasa... aranjarea barului



apar panourile japoneze, in traducere libera perdelele si bucataria prinde contur



...hmmm arata chiar bine



... nici perdelele nu-s de lepadat



si cam asta este vederea finala spre bucatarie



...si spre living



e mica, e frumoasa, e a noastra

12 comentarii:

nina spunea...

Super frumos! S-o stapaniti sanatosi si sa va bucurati de fiecare minut petrecut aici! :)

Stelian Muscalu spunea...

multumim frumos nina... incercam sa ne bucuram. dar pt inceput incercam sa ne obishnuim cu ea...

lavy spunea...

pacat ca nu aveti si niste pereti intre ele

Stelian Muscalu spunea...

da si mie mi-ar fi placut... dar ne-am adaptat situatiei date

catalina spunea...

buna,

foarte frumos.Spune/mi te rog de unde ai luat draperiile,in ce le.ai prins sus?A venit cineva sa ti le monteze?si cat au costat

Multumesc

Stelian Muscalu spunea...

draperiile sunt luate de la casatelas.ro. sunt prinse in dibluri... vine cineva sa le printa contra sumei de 50 de lei. draperiile cu totul au costat 2500 ...destul de piperat

Dili spunea...

Felicitari Stelian, sa va acomodati rapid si sa va prinda Mosul fericiti si in deplin comfort! :D Bravo, frumoase culori, aranjamentul degaja caldura si comoditate, baruletul e superb, iar spatiul este foarte practic folosit. Atentie cu colturile pentru cand va aparea vreun junior :-))!

Stelian Muscalu spunea...

multumim dili - uite o sa ne gandim si la colturi :-))... pana atunci o sa le rotunjim :-))

loredana spunea...

Frumos cu totul dar super frumoase mi se par perdelele si draperiile.
Acum suntem si noi in cautare de astfel de decoratiuni.
Eu le-as face reclama celor de la Perdele Karo, care au venit sa analizeze culorile de la noi de acasa ca sa poata sa ne faca niste recomandari "asortate" astfel incat sa se aranjeze frumos camerele. Super tare...
Din pacate nici astia nu sunt prea ieftini dar pana acum, din cei cu care am stat de vorba, par printre cei mai ok iar materialele cam toti le au la fel.
Abia astept sa ne hotaram odata sa ne vedem si noi cu casuta gata..

Legat de colturi... :nu neaparat!
noi avem un bebe de 1an si 4luni mergaret si scotocitor si pur si simplu nu se loveste de mobila. Cred ca tine si de noroc :) Oricum, daca totusi este cazul, exista in comert niste coltare de cauciuc speciale pt bebei.

ioana spunea...

as vrea sa stiu si eu de unde ati luat tapetul, am si eu o camera galbena si imi place acesta. mersi!!

Stelian Muscalu spunea...

HD (home desig mall) vis a vis de stadionul ghencea

Anonim spunea...

multumesc!