miercuri, 16 decembrie 2009

Politrucul Vanghelie care uitat de primăria sectorului 5


Marian Vanghelie l-a atacat dur pe Miron Mitrea, in timpul unei interventii telefonice la "Ora de foc" (Realitatea TV), facandu-l magar si obraznic si sustinand ca este "omul lui Traian Basescu". "Dl. Mitrea a participat cu mine, cu Hrebenciuc, cu Bobic cand insista sa nu mai candideze Oprescu. Daca ma contrazice, am o caseta inregistrata cu el. Am facut inregistrarea pentru ca la vremea respectiva toti ma pacaleau ca ma sustin sa candidez desi nu vroiau asta si nu aveau curajul sa mi-o spuna in fata", spune Vanghelie.

"Vangele" un exemplu de politruc indiscutabil, un om care nu are ce cauta pe scena politica. Dimineata injuram din toti rarunchii trotuarul pe care mergeam... desi el saracul nu avea nicio vina... ca muncitorii care au lucrat la deszapezire au aruncat toata zapada pe trotuare. Insa asta este un caz fericit... chiar daca pietonii sunt oropsiti macar soferii sunt multumiti. In sector 5, la stimabilul primar "Vanghele" nu a trecut nicio lama. Vorbeam cu parintii mei dimineata care-mi spuneau ca zona in care stau ei arata ca-n povesti. Alb de jur inprejur si nici urma de civilizatie. Pai e normal atat timp cat prietenul Vanghele are aspiratii de presedinte al PSD si de ce nu ulterior de candidat la fotuliul din Cotroceni. Cred, sincer, ca asta nici nu mai are habar pe unde se afla primaria pe care teoretic o conduce. Dar nu-i bai ca la alegeri mai da 2-3 telefoane mobile tiganilor din zona, mai plateste curentul in zabrauti, mai plateste cu 50 de lei voturile nevoiasilor si o rezolva si cu al 3 mandat... asta daca nu ajunge ministru sau mai stiu eu ce pana atunci. RUSINE

4 comentarii:

R spunea...

noaptea trecuta pe la 4, din Obor pana in Militari am vazut doar 2 utilaje, care mergeau cu lamele ridicate.

bucura-te de zapada cat e alba. urmeaza mocirleala.

Stelian Muscalu spunea...

a trecut zapada alba... azi dimineata am luat o gura de mocirla trimisa de rotile unui jeep eu si ceilaticolegi de suferinta care ne aflam in statie de autobus 131 din Baneasa

unchiu' spunea...

Ma intreb, oare cum ar fi aratat Bucurestiul daca ar fi nins ca in copilaria mea...?
Ceausescu avea nesimtirea sa ne interzica sa circulam cu masinile, dar astia din ziua de azi ce-ar fi facut?

Stelian Muscalu spunea...

atunci cred ca ar fi fost decretata starea de urgenta, ar fi fost semeni unui clataclism