vineri, 15 ianuarie 2010

4,2 lei 2 calatorii pe RATB

Bucureştenii vor plăti, în curând, mai mult pentru călătoriile cu autobuzul, tramvaiul sau troleibuzul. Astfel, două călătorii vor costa 4,2 lei, din care 1,6 lei vor reprezenta costul cardului de unică folosinţă, anunţă Evenimentul Zilei.
Călătorii îşi vor putea achiziţiona şi carduri cu 10 călătorii la preţul de 14,6 lei.
Această schimbare vine ca urmare a proiectului de înlocuire a tradiţionalelor bilete de hârtie cu cartele de unică folosinţă.
"Biletele de hârtie nu pot fi înregistrate în sistem, adică nu se ştie pe ce rute se folosesc, la ce ore. Or, unul dintre obiectivele noastre e să adaptăm necesarul de autovehicule la necesarul de transport", a declarat purtătorul de cuvânt al RATB, Mihai Vlădărău.

bun si eu care am abonament pe un mijloc de transport si din cand in cand vreau sa-mi cumpar un singur bilet pentru un altul ce pana mea fac... asta mi se pare o noua mega excrocherie

2 comentarii:

Sanda spunea...

Poţi adăuga călătorii pe acelaşi card pe care ai abonamentul.

Este interesant de ştiut dacă va fi acelaşi preţ cu cartela de unică folosinţă.

Atunci chiar că e hoţie. Plus că n-ar încuraja deloc folosirea cardului de platic...

Sanda spunea...

Uite ce-am găsit din întâmplare:
http://www.realitatea.net/noile-carduri-pentru-ratb--contract-de-135-000-de-euro-castigat-de-un-donator-psd-pc_696305.html