duminică, 24 ianuarie 2010

TELEDONUL IMPOSIBIL

Astazi butonam tv-eul si la un moment dat am aterizat pe Realitatea unde era organizat un teledon pentru haitieni. O idee si o initiativa laudabile. Insa in cele 5 minute cat am stat pe Realitatea am aflat 2 lucruri cel putin ciudate. Unu la mana - presedintele vostru, Traian Basescu, si-a donat salariul pe luna ianuarie - toti banii pentru sinistrati. Un gest foarte frumos dar din ce o sa traiasca Basescu? Oare o sa se imprumute la europarlamentarul EBA? sau o sa vorbeasca cu Casuneanu... fiindca de, omul trebuie sa traiasca din ceva. Nu stiu, poate timpul imi va da un raspuns vis a vis de aceste dileme. O alta problema, din punctul meu de vedere a fost baiatul Danielei Nane... cine e Daniela Nane? Nici eu nu stiu. Cert este ca acest copil mirobolant a donat din economiile propri 100 de euro. Eu muncesc de dimineata pana seara uneori si in we, sotia mea munceste de doua ori mai mult decat mine... dar SINCER va spun noi nu avem 100 de euro in economiile noastre... de unde puii mei are acest copil atatia bani?... in rest gestul este super ok. Oricum imi imaginez ca micutul are cel putin 2-3 mii de euro in pusculita din moment ce si-a permis sa doneze 100 de euro...

4 comentarii:

Dili spunea...

Mai Steliane, carcotas mai esti, nu stii tu cine e Daniela Nane :P Base ca Base, eu una asteptam un gest din asta din partea dragilor de guvernanti care ai vazut cat au oferit celor din Haiti din partea Romaniei (mie rusine sa si zic), dar nema. Dar sa stii ca am avut surpriza ca la Craciun sa aud de la al meu fin, care nici copil d evedeta nici nimic nu e, ca mai are putin de tot si ajunge la 350ron sa-si ia nu stiu ce minune de jucarie. Si eu ca si tine am ramas masca, dar erau bani de colindat. Asa ca acel copilas e normal sa aiba nitel mai mult. Fiica-mea se cam uita cu jind, ea a strans "doar" vreo 70ron :DDD

Stelian Muscalu spunea...

dili - da stiu, daca nu ma insel guvernul nostru a trimis vreo 50 000 de euro spre Haiti.... ce sa-i facem tara e in criza. Dar tot nu mi-ai spus din ce o sa traiasca acum Baselu... nu de alta dar eu imi fac multe griji. Cat despre cei 100 de euro... asa cum spuneai si tu fiica ta a strans 15 euro... deci baietelul ala probabil ca tot colinda de vreo 7-8 ani :-)

Dili spunea...

Baselu' nu are nevoie de bani, EBA si-a luat serviciu suplimentar in ianuarie ca sa-l ajute: http://alexandragrin.files.wordpress.com/2009/06/elena-basescu-id137.jpg

R spunea...

Base parca are ceva afaceri, asa ca e explicabil. Salariul lui de pres e asa, de o shaorma.
Nane e actrita.
Fii-miu are la pusculitza vreo 3mil, stransi din colindat, acum aduna pentru un laptop. Din cand in cand mai apelam si noi la pusculita lui, dar nu stiu ce o sa facem ca a zis ca de acum ne ia dobanda.
Respectand proportiile, nu mi se par sume extraordinare.