joi, 18 februarie 2010

Am o serie de povesti cutremuratoare


Nu am mai scris de ceva vreme si-mi cer scuze celor care au asteptat un semn. Dupa cum v-am povestit dar si dupa fotografiile pe care am reusit, printre picaturi sa le postez, ati inteles ca am fost plecat. Cluj, Baciu, Constanta, Otopeni, Bragadiru... sunt 5 locuri cu 5 povesti cutremuratoare.... toate au un numitor comun - teapa imobiliara. Am intalnit in toata aceasta perioada oameni de buna credinta care au achiat sume importante de bani ca sa se mute intr-o casa noua. Unii dintre ei au vandut tot ce aveau, altii au facut credite bancare, toti insa ... au visat. S-a intamplat in anul viselor 2007 - anul in care toti credeam ca totul este posibil. Dupa anul viselor au urmat anii cosmarelor 2008-2009 si cel mai probabil se va alatura si 2010. Ani in care oamenii despre care v-am povestit au realizat ca au ramas, pe romaneste, in fundul gol... intr-o tara in care protectia consumatorului tinde catre zero. Casele in care visau ca se vor muta arata acum ca niste ruine, au murit inainte de a se naste . Fierul ruginit, betonul mancat, pamantul care zace in mormane diforme langa aceste constructii le arata acestor oameni ca au pierdut tot ce au avut. Au crezut in cei ce-si spun dezvoltatori. In cei care au coborat din masini scumpe, in haine de firme, inconjurati de parfumuri tari... sunt cei care au impresionat, au luat banii si acum din aceleasi masini scumpe, imbracati in aceleasi haine de firma si cu aceleasi parfumuri alaturi de ei, sfideaza clientii... ii sfideaza pe cei care au crezut in ei.

E o poveste care urmeaza la reporter special, nu o pierdeti... incercati sa invatati din greselile altora

3 comentarii:

Darael spunea...

Sunt milioane de povesti asemanatoare, trebuie doar sa le 'vezi': inlocuieste 'dezvoltatori imobiliari' cu 'facultati particulare', cu 'internari in spitale', cu 'vaccineaza-te sa scapi de gripa noua', cu 'alege-ma pe mine ca sunt politicianul curat si necorupt'....

Aceasta e lumea reala, aceasta e tara, acestia sunt locuitorii ei.

Te-ai gandit vreodata ca toate aceste povesti sunt necesare pentru ca Viata sa ii invete pe oameni sa 'deschida ochii' ? Priveste aceste lucruri de dincolo de 'mila'.... si poate ai sa intelegi ca sunt 'necesare' (dpdv al Vietii).

Stelian Muscalu spunea...

hmmm poate ca ai dreptate intr-o oarecare masura... insa constat ca oamenii nu pot sau nu vor sa deschida ochii

Darael spunea...

Raspunsul corect de 1000 puncte este "NU VOR" ! Orice alt comentariu e de prisos.