sâmbătă, 8 mai 2010

Marea deschidere Real Hypermarket - o noua mega escrocherie

Povestea preturilor psihologice din marile centre comerciale o stie deja toata lumea. Putin stiu insa noua strategie a acestor masinarii de tocat banii. Preturi diferite de la raft la casa. Vineri joi seara am mers in noul Real de pe Pallady, ademenit de promotiile acestui magazin, ca sa cumpar cateva scaune de camping si un gratar. Am gasit o "mega" oferta de scaunele care aratau foarte bine si care erau la doar 29.99 ron. Am umplut caruciorul cu 4 scaune langa care am adaugat si un grata... care nu avea pret, dar care mi-a placut cum arata (era functional).
Am ajuns la casa, am platit, am analizat bonul si am realizat ca exista o diferenta de 10 ron pe fiecare scaun... adica in loc de pretul afisat la raft de 29.99 la casa am platit 39.99. Iata dovada ca mega promotiile acestui magazin sunt doar niste capcane ordinare.





Explicatia celor de la REAL - produsl a fost la promotie dar acum nu mai este. Si daca eu nu verificam bonul????
Despre gratar nu va mai spun cat a costat fiindca mi-am asumat pretul cumparand fara sa verific acest aspect.

5 comentarii:

Anonim spunea...

In cazul in care exista diferente intre pretul de la raft si cel de pe bon, pretul de la raft este cel care determina pretul final platiti de client. Diferenta se ramburseaza.

Stelian Muscalu spunea...

exista o lege in sensul asta?... sau este doar o chestiune de bun simt?

Anonim spunea...

ai auchan langa tine, dece nu ai mers acolo si te-ai dus de aiurea? apoi tot romanul stie ca supermagazinele au o astfel de politica si ca produsele se mai verifica o data la cititorul de preturi inainte de a merge la casa... bunul simt trebuie sa fie la cumparator ca la patron nu este! asta-i romania, cine vrea sa traiasca aici se adapteaza!

Codrin spunea...

E regulament intern, nu lege. Auchan si Real/Metro au unul (si functioneaza). Nu stiu de altii.

Stelian Muscalu spunea...

Anonim - este o tara libera (din pacate nu si lipsita de idei comunisto-securiste), daca eu vreau pot sa ma duc si la Brasov sa-mi fac cumparaturile. Aici nu este ca in Asociatia de Proprietari sa facem doar ce vreti voi :-). Trebuie sa consideri acest blog unul de atitudine, aici ai sa gasesti scrierile unui om care nu vrea sa se adaptaeze pur si simplu. Asa cum nu vreau sa ma adaptez nici la mizeriile care ni se baga pe gat in Rasarit de Soare.
ps - referirea la ideile securisto-comuniste nu va vizeaza
ps2- am sa public si mesajele care nu-mi sunt favorabile dar care au un temei real si un limbaj decent

Codrin - daca as fi stiut de acest regulament as fi facut uz de el... dar e bine de stiut pe viitor