joi, 17 iunie 2010

Bugetarii care freaca menta

Am facut acum o saptamana o solicitare mai intai telefonica si apoi una scrisa catre ANPA. Astazi a trecut practic a 7 zi in care nu am primit niciun raspuns. Am sunat si evident am intrebat ce se intampla. Raspunsul a venit sec... solicitarea dvs se afla la mapa. Ce inseamna acest lucru nu stiu si sincer nici nu ma intereseaza.
Le-am explicat celor de la ANPA ca nu este normal sa astepti o saptamana pana sa primesti un raspuns, nu au parut sa inteleaga ce le spun. Insa si-au luat angajamentul conform caruia in cursul zilei de astazi o sa primesc un telefon in care o sa fiu anuntat cand se va rezolva cererea mea. Este ora 20.30 si nu am primit niciun semn.
Asta este tipicul bugetarului platit degeaba. Nu spun ca nu exista si bugetari care muncesc pe branci, insa peste 60% dintre bugetari o freaca pe banii nostri, banii contribuabilului roman. Acum stau si ma intreb cine va pleca din ministere la reducerea de personal care se tot anunta...cei care muncesc sau cei care o freaca?

Niciun comentariu: