marți, 20 iulie 2010

AVEM O TARA FRUMOASA ... PACAT CA-I LOCUITA






7 comentarii:

Darael spunea...

Ai spus tot ce era de spus. Ce sa mai comentam noi pe aici ?

Poate doar ca faza cu "tara frumoasa" este ceva asa, subiectiv (nu am alt cuvant).

Mergi peste tot in lumea aceasta si ai sa vezi locuri minunate si superbe.

Stelian Muscalu spunea...

Sunt convins... numai ca m-am referit la Romania fiindca asta am vazut in ultimile zile. Dar am vazut in acelasi timp si cat rau poate face omul ... pentru bani

doro spunea...

fotografiile sunt din zona durau/ lacul izvorul muntelui?

Stelian Muscalu spunea...

prima este Durau, apoi Bicaz si ultima Miroslovesti

Anonim spunea...

M-am gandit mult pana sa ma decid sa scriu sau nu?!Nu sunt si nu am fost vreodata mai revoltata si mai dezamagita de ceea ce se intampla in tara noastra, in ultimii 20 si ceva de ani s-a furat tot ce se putea fura, s-a vandut tot ce era de vanzare si nu numai,iar acum ne plangem?????????????
Are rost??????? Nu cred.
Ar fi mai bine sa incercam sa facem ceva!!!!!!!!
Nu vreu sa dezamagesc, dar nu cred ca vor putea fi pedepsiti, nu acum si nu de noi, poate peste cativa ani, decenii cine stie...........
Dar am putea, noi cei mai tineri sa le dam un exemplu DE PATRIOTISM, si aici ma refer la fapte nu la vorbe.
Haideti sa ne invatam tinerii si copii, sa sadeasca un pom doi, in loc sa se uite pe internet, haideti sa ii invatam ceea ce odata am facut si noi, sau nu am facut niciodata si ar fi timpul sa facem................................................
Ar mai fi multe de spus, dar poate alta data....

R spunea...

... si hai sa-i invatam pe tineri sa isi asume responsabilitatea ideilor si sa semneze mesajele

incerc sa-l invat pe copilul meu de 13 ani ca Becali e un exemplu negativ.
intrebarea lui este de ce? are tot ce vrea, face bine in jurul lui, nu munceste pana in noapte ca mama si tata si nu depinde de nimeni.

si eu ii dau inainte cu scoala, cu valorile, cu faptul ca in spatele imaginii exista lucruri despre care unora ca Becali nu le-ar placea sa se afle, bla.

si incet incet fac din copilul meu o persoana rupta de societate, care se izoleaza pentru ca nu arunca mizerii pe jos, nu injura si nu asculta manele.

deci educand copilul meu, il izolez. asa ca lasati lozincile, parghiile adevarate vin din alta parte.

nu inseamna ca refuz educatia in sensul asta, inseamna doar ca ma indoiesc de rezultate.

si inca ceva, aia de taie copacii, au si ei copii. si ei ii educa. cum?

Stelian Muscalu spunea...

ma bucur ca acest subiect incita la discutii. Abia astept sa va arat si reportajele care au iesit de acolo