vineri, 2 iulie 2010

Cum isi rotunjesc profesorii veniturile?... peste 25%

Astazi vorbeam cu un fost elev proaspat examinat la examenul de bac. Cum stiam ca nu este o eminenta in domeniu l-am intrebat cum s-a descurcat.
"Am copiat frate de am rupt "... a venit raspunsul promt.
"Pai cum?... nu ati fost supravegheati?"
"Am dat 250 de caciula si ne-a dat chiar profu subiectele in ultima jumatate de ora"
Intr-un fel incerc sa-i inteleg pe acesti profesori prin prisma cheltuielilor lunare (intretinere, telefon, mancare)... de cealalta parte ma gandesc la generatia asta care ne urmeaza... nu spun ca eu sau cei din generatia mea am fost toba de carte. Dar spun ca la bac nici macar nu am indraznit sa ma gandesc la posibilitatea de a copia.
Asa ca cel mai trist este ca decizia guvernului de a taia 25% din salariile bugetarilor o sa-si faca simtite efectele nu acum ci peste cativa ani.
Trist

3 comentarii:

R spunea...

ce liceu?
eu am inteles ca totul e organizat de directori si comisii, adica nu e ceva asa, la mica intelegere...

Flo spunea...

De copiat se copiaza la bac din vremuri imemoriale. Dar anul asta s-a vazut cu adevarat procentajul de prosti facuti gramada.

Stelian Muscalu spunea...

RUX - uite ca habar nu am de liceu... dar am senzatia ca vb de o regula generalizata

FLO - din pacate... asta este viitorul