sâmbătă, 17 iulie 2010

MASACRU IN PADURILE ROMANIEI

M-am intors noaptea trecuta dintr-o deplasare prin zonele forestiere fierbinti din Romania. 2500 de km parcursi in 5 zile, din care aproximativ 500 pe drumuri forestiere, zeci de pagini de agenda cu numere de telefon ale calauzelor din diferite zone, peste 8 ore de filmari pe casete normale si 2 ore de filmari cu camera ascunsa... asta este rezultatul unei incursiuni in Moldova si Harghita. M-am ingrozit de ce am vazut si mai ales de ceea ce am auzit. Acum am sa postez cateva fotografii, urmand sa revin cu detalii pe subiect.

6 comentarii:

Darael spunea...

Eu ma gandesc ca inca nu ai vazut nimic... si, ce este trist (sau poate nu e, tristetea fiind cea care o sa vina in ziua platii) este ca nimeni nu face nimic decat sa fure si sa distruga.

In fiecare zi se fura si se distruge tot mai mult.

Aaaaa... ca sa compari cu adevarat, ar trebui sa ai poze de prin anii "urati" ai comunismului cu zonele respective cand toti muntii erau impaduriti.

Poate acesta e si rostul defrisarilor - sa dispara toate padurile comuniste.

Nota: Daca un individ din zonele cu pricina imi vorbeste de patriotism, tara si popor, eu il scuip in obraz, asta dupa ce il bat mar si fac pipi pe el cazut la pamant.....

R spunea...

in Maramures acum cativa ani erau caravane de camioane incarcate cu busteni.

si coline intregi dezgolite.

coline despre care tata imi povestea cum se ratacea in paduri cand facea teren pe acolo.

Stelian Muscalu spunea...

DARA - sincer nu stiu cat de mult am vazut din acest business... insa stiu ca ceea ce am vazut m-a ingrozit

RUX - exact asta am vazut sinoi... si ceea ce este mai grav e ca despaduririle continua sub paravanul unor oameni politici extrem de influenti

R spunea...

uitasem ceva:
politia oprea numai carutele care transportau doar cateva trunchiuri.
camioanele nu erau oprite.

doro spunea...

si ne mai miram cand vedem alunecari de teren samd!

Stelian Muscalu spunea...

RUX - politia din zonele in care am fost eu... sta de paza la actiunile hotilor de lemne. Politia din zonele in care am fost eu verifica numerele masinilor suspecte care intra pe raza comunelor in care se fura lemnul. Politia tolereaza, acolo unde am fost eu, circulatia masinilor neinmatriculate pe soselele nationale... si exemplele pot continua

DORO - alunecari de teren si inundatii... astea sunt primele urmari ale despaduririlor. Sper sa reusesc zilele astea sa mai scriu cate ceva. Am fost si extrem de obosit dupa aceasta incursiune prin munti dar si f prins.