luni, 26 iulie 2010

SCUZE PENTRU ABSENTA


Am trecut printr-o perioada extrem de aglomerata, cu foarte multe proiecte personale, familiare si profesionale. Din aceasta cauza, probabil, o parte dintre voi mi-ati simtit absenta aici. Probabil ca si aceasta saptamana o sa fie destul de aglomerata ... insa vad la orizont si momente de linishte... ca bonus in acele momente promit sa incarc o serie de filmulete din ultima deplasare. Pe langa peisajele minunate pe care am reusit sa le prindem pe caseta o sa vedeti si modul in care opereaza hotii de lemne.

Intr-o alta ordine de idei, in acest we am fost la un gratar aproape de barajul Vidraru. In timp ce parcurgeam pasii spre festinul proteic, am numarat 26 de camioane care transportau busteni. Busteni mari cu varste de peste 100 de ani. Probabil ca in urma cu 2-3 saptamani aceste camioane ar fi trecut pe langa mine fara sa-mi spuna nimic, astazi insa cand am aflat cat se fura si mai ales ce efecte au despaduririle am privit acele camioane cu alti ochi. Este posibil ca o parte dintre ele sa fie cu acte in regula... insa exista o vorba printre "cunoscatori" care spune ca la fiecare TAF (transport auto forestier) inregistrat cu acte in regula ... exista cel putin un alt vehicul care actioneaza in ilegalitate.

Promit sa revin.

2 comentarii:

Andrei spunea...

Chiar ma intrebam daca ai abandonat definitiv blogul

Stelian Muscalu spunea...

Nu inca :-)