miercuri, 7 iulie 2010

SPANIA MERGE IN FINALA


Caracatiţa Paul, care până acum a făcut predicţii corecte la toate meciurile Campionatului Mondial de Fotbal din Africa de Sud, a ales câştigătoarea semifinalei dintre Spania şi Germania, aşa că ibericii vor fi câştigători.

Caracatiţa se află într-un acvariu la Oberhausen şi are un întreg ritual în urma căruia a ales câştigătoarea meciului ce îl vor disputa Spania şi Germania. Ea a oscilat o vreme în faţa steagurilor celor două reprezentative, apoi a ales drapelul Spaniei.

6 comentarii:

Anonim spunea...

Si eu sper sa castige tot Spania. Oricum ma bucur ca europa le-a dat o lectie tuturor

Darael spunea...

Hi hi hi....
Steliane, este o placere sa citesc aceste articole.

Secret: nu va castiga nimeni. "Castigul" de care vorbesti e numai o iluzie la fel ca nenumarate alte lucruri care ni se baga pe gat (si multi le accepta de buna voie si nesiliti de nimeni).

Ai vazut ieri Olanda ?
Cum se bucurau sarmanii fara sa inteleaga ca adevaratii castigatori sunt cei din Uruguay.... da, spiritual vorbind cei de acolo sunt castigatorii.

Pentru olandezi nu am decat mila. Mila infinita.... istoria o sa confirme ce am spus acum.

Stelian Muscalu spunea...

Anonim - eu inca nu m-am decis

DARA - nu prea inteleg ce spui tu... dar am sa te urmaresc cu atentie... poate pana la urma am sa pricep :-)

Darael spunea...

Uraaaaa.... a batut Spania. O bere pentru tovarasa :D

Ioana spunea...

se pare ca a avut dreptate carcatita asta :D...
si pe cine desemneaza castigator in finala??

Stelian Muscalu spunea...

DARAEL - trebuie sa recunosti ca merita una de la gheata

IOANA - ar trebui sa-i cerem si numerele de la 6 din 49