marți, 30 noiembrie 2010

Cat mai stam pasivi? Cat mai rabdam?

Ioan Botiş a prezentat la întâlnirea cu colegii parlamentari trei variante: una care se referă acordarea timp de 12 luni a unei indemnizaţii de 85% din salariu, cuprinsă între 600 lei şi 3.400 lei, iar din a şaptea lună, mamele care se întorc la serviciu să beneficieze de un bonus de 500 lei lunar.
A doua şi a treia variantă prevăd ca mamele să beneficieze timp de 24 de luni de indemnizaţie, dar aceasta să fie plafonată la 1.000 de lei sau la 1.500 de lei, iar bonusul pentru întoarcerea la serviciu mai devreme să fie de 100 de lei lunar.


Eu ma uit stupefiat la declaratiile pe care le da acest individ rupt de orice realitate si strain de orice urma de bun simt. Insa nu ma uimeste atat de tare modul total criminal in care gandeste actualul ministru al muncii, cat ma uimeste lipsa de reactiune a celor care sunt direct afectati. Sunte peste 100 de mii de mamici afectate de aceste discutii iresponsabile ... si implicit tot atatia tatici. Asadar peste 200 de mii de oameni afectati. Imi imaginez ce ar insemna aceasta multime in piata Victoriei si nu dansand pinguinul ci agitand pumnii, urland si cerand capul micutului si muult prea cretinului Boc. Oameni buni nu mai putem sa rabdam, trebuie sa ne unim sa iesim in strada si sa aratam ca NU suntem cantitati neglijabile. M-am uitat la actiunile de strada din Franta, Grecia sau Marea Britanie. Am vazut masini incendiate, baricate sfaramate, oamenii hotarati... si in cele din urma probleme rezolvate. Este clar ca avem o clasa politica iresponsabila si mai ales incapabila sa inteleaga realitatile acestui popor... pana noi nu vom da un semn ca existam si mai ales ca stim sa ne impunem, acesti nenorociti ne vor calca in picioare. Va invit sa organizam o iesire in strada, va invit sa aratam de ce suntem in stare sa facem pentru copii nostri.

2 comentarii:

Darael spunea...

Am sa iti aduc aminte de un singur detaliu: vorbesti despre poporul roman.

Tii minte ultima intalnire - scuze, nu pot sa ii spun manifestatie - pe aceasta tema ? Atunci erau mai putine mamici ?

Cel mai bun simptom pentru diagnosticarea bolii de care sufera acest popor este faptul ca nu a fost nici o manifestatie cand hoata de anastase si gasca de hoti din pd au votat o lege fara sa fie numarul necesar de deputati in sala.

Eu am fost furat, tu, neamurile noastre, intreg poporul roman. Ai vazut o manifestatie ? Eu nu am vazut.

Intelegand in ce tara traiesc, eu nu am sa mai misc un deget pentru acest popor. Nici macar unul. Am sa ajut punctual pe cineva sau altcineva dar poporul.... hehehe, pentru popor am o sigura rugaciune: "Da-le Doamne sa plateasca dupa sufletul lor negru ! Amin !"

O EA spunea...

La ce sa te astepti de la un popor care are ca simbol balada "Miorita"?