miercuri, 16 februarie 2011

Firmele de time sharing inseala romanii pe banda rulanta

O companie condusa de un tepar international, englez sau scotian de regula, promite “clientilor” creduli vacante inedite in locatii exotice. Totul se intampla prin intermediul unor firme cu o denumiri exotice Atlantic Promotions, White Sands Marketing sau mai nou Transilvania Vision. Cea din urma, am inteles din mesajele publicate aici, isi racoleaza victimele din judetul Constanta. Daca aveti informatii mai multe despre modul de operare, locul de prezentare va astept cu detalii la adresa stelianm@antena1.ro sau la 0722896645

In curand vom avea o continuare la reportajul publicat pe net despre iluziile de vacanta.

15 comentarii:

Stefan spunea...

Da, eu am fost la o astfel de prezentare la Transilvania Vision. V-am trimis mai multe detalii, inclusiv numarul de telefon pe email.

Anonim spunea...

Da nenorocitii au invadat si Constanta. Racoleaza acum si din Carefour nu numai din cartea de telefon. Cascati ochii ca sa nu cascati buzunarele. E vorba de Transilvania Vision si au prezentari la hotelul lui Mazare din Mamaia, hotel Oxford

Andrei spunea...

Oameni buni intelegeti odata ca White sands Marketing, Atlantic Promotions, First Choice Marketing, Options International, Transilvania Vison sunt unii si aceeasi englezi care au venit sa ne faca la buzunare.

ANA spunea...

La trasilvania vision la hotel oxford din constanta lucrurile au fost la fel ca in reprortajele cu tepe. Totul a fost identic

Raul Cezar spunea...

Cand o sa se difuzeze reportajul despr ecare vorbiti cu firmele englezilor? Va multumesc anticipat pentru raspuns

Stelian Muscalu spunea...

Momentan lucrez la el... o sa anunt in timp util cand o sa apara

Viorel spunea...

Domnule reporter eu am niste inregistrari de la sedintele de prezentare Transilvania Vision. Am sa va trimit numarul meu pe email daca va intereseaza sa ma contactati

Stelian Muscalu spunea...

v-am trimis email. Multumesc

Viorica spunea...

Am primit si eu o invitatie la acest tip de prezentare. Dar multumita blogului dvs am avut suficiente informatii sa refuz. Chiar i-am spus domnisoare de la telefon daca a citit blogul domnului Muscalu de la Antena1 si in secunda doi mi-a inchis telefonul. Va multumesc inca odata

Florin spunea...

Buna ziua,
Am primit si eu un telefon in Constanta pentru a ma prezenta la hotel oxford. Acum am citit ca umblu si prin tara....aveti grijaaaaaaaaa romani; chiar nu se poate face nimic, stim numele companiei, stim exact cum o sa se termine, sunt aceeasi hoti....domnu reporter Muscalu ce mai asteptati pentru a demera reportajul..cati oameni sa-si mai ia teapa?

Stelian Muscalu spunea...

Domnule Florin reportajul este demarat deja... o sa apara in cateva saptamani

Florin spunea...

Multumesc de raspuns. Il asteptam cu interes ca sa trezeasca romanii

Un anonim fericit spunea...

Asta este Transilvania Vision - se pare ca au scos englezii din schema
Nume:ZAHARIA DAN
Cetatenie :romana
Data nasterii :26-07-1983
Locul nasterii :TIMISOARA, TIMIS
Total aport :200.00 RON.
Nr. total actiuni / parti sociale :20
Procent beneficii si pierderi :100 %

Transilvania VISION a inceput sa loveasca si la Ploiesti. Prezentarile sunt tinute la Hotel Best. Mare atentie

Vulpea spunea...

Am detalii despre firma Atlantic Promotions,sefi,nume reale,angajati,sistem de operare: Aceste companii nu sunt una si aceeasi cum multi spun,ci firme diferite,conduse de diferite persoane,dar toti se cunosc intre ei,chiar au si diferite intalniri comune pt a pt a se informa despre eventualele controale de la politie,garda si pt a se ajuta reciproc. In spate se afla persoane mult mai mari in lumea internationala a timeshare ului,iar pt a deschide in Romania,ei trebuie sa ceara aprobare de la cei MARI,pt a deschide,si din banii incasati dau procent inapoi,deci sa nu aveti iluzia ca chiar orice prost vine si fura banii.Majoritatea numelor folosite de acesti patroni sunt false,angajatii sunt fara contracte tocmai pt a nu plati taxe la stat, dar si pt a nu tine angajatii prea mult,cu cat stiu mai mult cu atat mai repede sunt dati afara.Cunosc mult mai multe detalii ca numele reale ale sefilor,sistemul folosit si altele,precum si ceva acte .Daca va intereseaza imi lasati un mesaj aici si cum va pot eu contacta.

Stelian Muscalu spunea...

Vulpea - stelianm@antena1.ro