vineri, 20 mai 2011

MINCIUNA SUB JURAMANT - CONARG vs RASARIT DE SOARE


Ieri a fost o zi extrem de epuizanta... am participat la al 4-lea termen in procesul intentat Asociatiei de Proprietar din Rasarit de Soare, Asociatie impusa de dezvoltatorul Conarg. Totul a inceput undeva in jurul orelor 12 la judecatoria sectorului 3 si s-a terminat pe la 18. Cauza noastra a fost luata undeva pe la ora 14. Au fost audiati martorii nostri carora le multumesc si care, fiind sub juramant au spus adevarul si numai adevarul. Apoi a urmat primul lor martor. Spre surprinderea mea un tanar, proprietar al locuintei E013, Enache si numai stiu cum. Parerea mea este ca acel martor, care a mintit sub juramant, nici nu a participat la sedinta cu pricina. Nu stia ca s-a filmat, nu stia componenta biroului executiv, nu stia cine a stat la prezidiu, mai mult spune ca reclamantii adica subsemnatul Stelian Muscalu si Nelul Roman s-au adresat catre Chiriac cu apelative de genul bosorogule pleaca acasa, cheliosule etc. Noi avem proba video de partea noastra... motiv pentru care acest domn Enache va avea o plangere penala pentru declaratii mincioase.
Acum ajungem la piesa de rezistenta. Oamenii s-au prezentat cu un singur martor, cand au vazut ca noi am venit cu o gasca de 4, au pus mana pe telefoane chemandu-si intariri. Mai mult s-au isterizat implorand instanta sa nu audieze mai mult de 2 martori din partea noastra. Instanta a admis 3. A dost momentul in care a sosit in sala de judecata reprezentantul dezvoltatorului Aurelian Nicolae. Din nou, stiu ca ma repet, raman uimit cum un om ajuns la varsta lui, cu o cariera in spate, cu fire de par alb in cap, cu copii la randu-i poate sa minta cu atata dezinvoltura. Si dati-mi voie sa fac o f mica paranteza spunandu-va ca atunci cand l-am cunoscut pentru prima data pe AN pentru mine a fost un exemplu de om, un exemplu de urmat... un om de nota 10 il vedeam, din pacate cu cat il cunoasteam mai bine cu atat scadea nota mai tare. Astazi el este un om de nota zero. Si-l rog pe tzutzerul care da print discutiilor noastre de pe forum si posturilor de pe blog sa-i transmita personal aceasta informatie.
Pledoaria lui Aurelian Nicolae a fost o minciuna de la cap la coada (totul sub juramant). Nu a spus niciodata ca Adunarea Generala Extreordinara va avea loc in 7 zile, nu a spus niciodata ca semneaza pentru revocarea comitetului ci doar pentru analiza activitatii lui. Mai mult Stelian Muscalu a incercat sa completeze ordinea de zi cu demiterea lui Chiriac (fara sa precizeze ca eu am precizat sa se adauge analiza si revocarea daca este cazul) ...s-a supus la vot si ATENTIE toata lumea a votat impotriva acestor amendamente. Acum nu stiu daca interesele legate de acoperirea fisurilor din subsol, sau interesele financiare legate de cotele de intretinere sau amnezia care apare dupa o anumita varsta sunt cauzele acestei luari de pozitii. Insa ATENTIE pe filmul pe care noi il avem Aurelian Nicolae apare in prima plan, deci nu exista dubii... si spune asa... propun Adunarea generala extraordinara peste 7 zile, pe ordinea de zi punem analiza si revocarea comitetului... totul este filmat. Prin urmare... pasul doi am sa postez imediat ce am sa mai am putin timp filmuletele de la sedinta. Mai mult o sa luam depozitia SEMNATA de Aurelian Nicolae de la judecatorie si am sa o compar cu ceea ce spune el in film. Am sa prezint public acest lucru. Si in final si lui ca si domnului Enache, am vorbit deja cu avocatii, o sa-i facem o plangere penala pentru marturie mincinoasa.
Din cauza orei inaintate interogatoriul reclamantilor dar si cel al paratilor a fost programat dupa vacanta judecatoreasca pe data de 1 septembrie.
Revin cu amanunte

PS - nu mai precizez faptul ca au jucat murdar aducand un individ brunet de la Conarg care statea in sala aduna informatiile dupa care iesea si i le spunea lui AN (el in calitate de martor nu avea voie sa stea in sala ca sa nu aiba acces la informatii) dar chiar si in conditiile astea prestatia lor a fost jalnica. Cam asta este blocul in care traim acesta este omul care ne-a vandut la propriu si la figurat... asta este tara

Niciun comentariu: