marți, 21 iunie 2011

Bucurie la fereastra

3 comentarii:

Darael spunea...

Asa asa. Priveste bine si deschide ochii la ce vezi.

Nu spune ca te-am speriat data trecuta. Pentru viitorul copiilor tai ti-am spus sa pleci. Noi ne descurcam, dar daca ne gandim la ei e bine sa le dam ce e mai bun sau macar cat mai bun.

Aaaaaa.... pentru ca ai moderate comentariile, sterge-l pe acesta. Nu e pentru public :D

Spor la pregatiri Stelian.

Si sa stii ca nu glumesc cand zic ca s-ar putea sa nu mai avem sanse de plecare.
Toate cate au fost o sa fie iar - zic batranii. Intre '45 si inchiderea granitelor de comunisti au fost cativa ani. Multi au plecat simtind viitorul trist dar si mai multi au ratat gandind ca o sa fie bine si aici. 50 de ani au stat visand la Europa.

Stelian Muscalu spunea...

DARA - nu am vrut sa-ti sterg acest comentariu fiindca vreau din cand in cand sa mai arunc o privire peste el. Am si eu o intrebare... dar parintii nostri? cu ei cum ramane?... ei care s-au chinuit cu noi, care pe timpul comunistilor si-au rupt de la gura s ane hraneasca, ei care ne-au carat pe brate in spitale atunci cand a fost nevoie, ei care au fost tot timpul alaturi de noi... ei care acum au nevoie de noi... cu ei cum ramane???

Micky spunea...

super like!!!!